  • 11. Data: 2004-06-19 10:47:19
    Temat: Re: Gdzie przejść z kontem firmowym z Telepekao ?
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Ales sobie wybral "banki" do porownania.
    >
    > Bartol
    Po prostu mam kolegów z doświadczeniami z tymi bankami via internet...
    Nie wypowiadam sie na inne bo ich nie znam

    --
    Spock .. Earth

  • 12. Data: 2004-06-21 11:27:20
    Od: i...@p...pl

    > Pierwsza przychodząca o 13:00.
    > Ostatnia wychodząca o 14:30

    To rzeczywiście troche cieńko.

    Mam jeszcze jedno pytanie czy przy koncie Plus Konto Biznes
    jest poberana opłata roczna za token (36 zł) bo w tabeli
    opłat i prowizji jest napisane o tym bardzo niejasno ?

    Jurek S

  • 13. Data: 2004-06-21 12:18:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik i...@p...pl napisał:

    > Mam jeszcze jedno pytanie czy przy koncie Plus Konto Biznes
    > jest poberana opłata roczna za token (36 zł) bo w tabeli
    > opłat i prowizji jest napisane o tym bardzo niejasno ?

    W pierwszym roku (a zalozylem to konto zaraz, jak sie pojawilo),
    pobrali. Pozniej - nie. I nie pytam sie dlaczego
    ;-)

    M.

  • 14. Data: 2004-06-22 11:00:48
    Temat: Re: pytanie o VW
    Od: i...@p...pl

    > W pierwszym roku (a zalozylem to konto zaraz, jak sie pojawilo),
    > pobrali. Pozniej - nie. I nie pytam sie dlaczego

    Zatem pytanie jeszcze do innych uzytkowników Plus Konta Biznes:
    czy to normalka czy wypadek przy pracy ?

    Jurek S