  • 1. Data: 2004-07-05 20:13:18
    Temat: Przelew ze zlym adresem
    Od: "Wojtek" <s...@w...pl>

    Czy przelew z poprawnym imieniem i nazwiskiem i numerem konta, ale
    niewlasiwym adresem zostanie zrealizowany?

    Pozdrawiam
    wojtek

  • 2. Data: 2004-07-05 20:22:03
    Temat: Re: Przelew ze zlym adresem
    Od: "jemo" <m...@p...onet.pl>

    Tak. Teraz tylko NRB jest ważne

  • 3. Data: 2004-07-05 20:33:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jerry vel Szkodnik <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Czyli jak napiszę Dupa Jasio to też przejdzie?

    Tak :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-05 20:33:20
    Od: Jerry vel Szkodnik <n...@p...onet.pl>

    jemo naklikał posta o treści następującej:

    --
    Jerry vel Szkodnik

    http://www.nosugaradded.pulsnet.pl
    http://www.nosugaradded.prv.pl

  • 5. Data: 2004-07-05 20:36:06
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > jemo naklikał posta o treści następującej:

    > Czyli jak napiszę Dupa Jasio to też przejdzie?

    jasne, mozesz jeszcze dopisac "Karuzela" :-)

    kursor

  • 6. Data: 2004-07-05 20:53:13
    Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl>

    Użytkownik "jemo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Teraz tylko NRB jest ważne

    no raczej bym sie z tym nie zgodzila:) banki by na procesy sadowe nie
    zarobily:)

  • 7. Data: 2004-07-05 20:58:46
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 7/5/2004 10:53 PM, Użytkownik Ruua napisał:

    > Użytkownik "jemo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no raczej bym sie z tym nie zgodzila:) banki by na procesy sadowe nie
    > zarobily:)

    A niby z jakiego powodu te procesy ?? :)

  • 8. Data: 2004-07-05 23:30:24
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jemo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no raczej bym sie z tym nie zgodzila:) banki by na procesy sadowe nie
    > zarobily:)

    Mimo braku Twojej zgody, i tak przejdzie:)

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 9. Data: 2004-07-06 06:12:51
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Ruua wrote:

    > no raczej bym sie z tym nie zgodzila:) banki by na procesy sadowe nie
    > zarobily:)

    no tu sie akurat troszeczke mylisz :-) Juz wiele razy mowa byla na
    grupie ze przelew do Kaczora Donalda dochodzi bez najmniejszego problemu :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 10. Data: 2004-07-06 08:14:28
    Od: Jerry vel Szkodnik <n...@p...onet.pl>

    GideoN naklikał posta o treści następującej:

    > no tu sie akurat troszeczke mylisz :-) Juz wiele razy mowa byla na
    > grupie ze przelew do Kaczora Donalda dochodzi bez najmniejszego
    > problemu :-)

    I to nie jest fair, właśnie przelałem pieniądze na konto oszusta,
    oczywiście dane się nie zgadzaja, ale przelew dostał kasę zawinął i
    siemanko. Gdyby weryfikowali po nazwisku może było by inaczej...