  • 1. Data: 2004-07-05 21:11:33
    Temat: [Lukas] Wyciag
    Od: "Marcin__" <t...@w...pl>

    Witam,

    Po zmianach w serwisie Lukasa chciałem zrezygnować z wysyłania wyciągów a
    oni chcą za to 10 zł. Żeby mogli ograniczyć koszty Ja im jeszcze musze za to
    zapłacić, chyba im się w główkach poprzewracało.

    Marcin__

  • 2. Data: 2004-07-05 22:39:44
    Temat: Re: [Lukas] Wyciag
    Od: <d...@W...gazeta.pl>

    to błąd serwisu, za rezygnację się nie płaci zgodnie z TOiP.
    ja z wyciągów rezygnowałem w Lukaslinii, za darmo:(
    zmiana daty generacji kosztuje 10zł.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-07-06 05:39:11
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to błąd serwisu, za rezygnację się nie płaci zgodnie z TOiP.
    > ja z wyciągów rezygnowałem w Lukaslinii, za darmo:(
    > zmiana daty generacji kosztuje 10zł.

    ale mozna ja ominac :)

  • 4. Data: 2004-07-06 07:59:27
    Od: "Hubal" <h...@W...gazeta.pl>

    Użytkownik "Damian" napisał:

    > ale mozna ja ominac :)

    Rozumiem, że można jakoś ominąć pobieranie opłaty za zmianę daty generacji
    miesięcznego wyciągu z konta? Jak to zrobić??

    --
    Hubal

  • 5. Data: 2004-07-06 13:43:50
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Hubal" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że można jakoś ominąć pobieranie opłaty za zmianę daty generacji
    > miesięcznego wyciągu z konta? Jak to zrobić??

    dzialalo kiedys , nie wiem jak teraz ale ubaw mialem z tej okazji...
    dzwonisz M dnia miesiaca, ze chcesz zmienic date na N dzien miesiaca,
    placisz 10 zl,.... chyba , ze zadzwonisz N-tego dnia...

  • 6. Data: 2004-07-06 15:32:30
    Od: "Marcin__" <t...@w...pl>

    Wiatm,

    > to błąd serwisu, za rezygnację się nie płaci zgodnie z TOiP.
    > ja z wyciągów rezygnowałem w Lukaslinii, za darmo:(
    > zmiana daty generacji kosztuje 10zł.

    Acha dobrze wiedzieć. Dzieki na info.

    Marcin__