  • 1. Data: 2004-04-25 19:29:56
    Temat: Fundusze - wreszcie jakieś konkrety
    Od: "Domel" <d...@w...pl>

    Multi rozpoczyna fajną akcje w Centrum Oszczędzania - że można zadać pytanie
    zarządzającym - na stronie jest info, że zaczyna sę od 27 kwietnia - ciekawe
    jak to będzie wyglądało..
    Pozdro
    D.

  • 2. Data: 2004-04-25 21:36:42
    Temat: Re: Fundusze - wreszcie jakieś konkrety
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Domel" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pytanie
    > zarządzającym - na stronie jest info, że zaczyna sę od 27 kwietnia -

    A co ma do tego tytuł posta?? Przecież usługa od początku jest konkretna.

    BTW - ktoś wie czy można w jakiś sposób "przepisać" rejestry z mBanku do
    Multi bez robienia odkupienia i przelewów? Oczywiście mam umowę i na SFI i
    na CO.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-04-25 21:44:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    Oczywiście mam umowę i
    > na SFI i na CO.

    Nie, nie da sie :(
    Niestety

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-04-26 06:05:57
    Temat: Nowy 52 fundusz w CO
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Już od 23 kwietnia można nabywać jednostki nowego, 52 funduszu inwestyczyjnego.
    Oferta Skarbiec TFI SA została wzbogacona o 9 fundusz - Skarbiec Gotówkowy FIO.

  • 5. Data: 2004-04-26 06:27:26
    Temat: Re: Nowy 52 fundusz w CO
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Już od 23 kwietnia można nabywać jednostki nowego, 52 funduszu
    inwestyczyjnego.
    > Oferta Skarbiec TFI SA została wzbogacona o 9 fundusz - Skarbiec Gotówkowy
    FIO.

    Pojawiły się też tabele konwersji ;-]]
    http://co.multibank.pl/fundusze/;jsessionid=GWRQMJJK
    OEZZTQFIAFPCGWQ?fid=181

  • 6. Data: 2004-04-26 10:48:12
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > BTW - ktoś wie czy można w jakiś sposób "przepisać" rejestry z mBanku do
    > Multi bez robienia odkupienia i przelewów? Oczywiście mam umowę i na SFI
    > na CO.

    ja jako niezorientowany zapytam: po co?

    niezorientowany, bo korzystam tylko z mBanku, nie znam Multi.
    Wydawało mi się, że warunki i tu i tu są podobne, podobnie atrakcyjne
    (jedynie konto w Multi płatne chyba 3.00/2.70pln lub mniej....)
    stąd moje pytanie

    dzięki za wyjaśnienia
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-04-26 15:22:12
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c6ipd6$e0f$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.pl>:

    > ja jako niezorientowany zapytam: po co?

    Pewnie w ramach konsolidacji obsługi finansów osobistych. Albo oszczędność
    na przelewach zewn.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-04-26 19:15:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wydawało mi się, że warunki i tu i tu są podobne, podobnie atrakcyjne
    > (jedynie konto w Multi płatne chyba 3.00/2.70pln lub mniej....)

    Mi osobiście chodzi o to, żeby mieć kasę w jednym miejscu, a nie "piętnastu"
    ;] i staram się zmniejszać ilość rachunków, z których korzystam. mBank
    wykorzystuję w zasadzię tylko do SFI, a ponieważ używam głównie rachunku
    Multi, to i wolę kasę mieć w jednym miejscu. Kwestia cen przelewów też w
    pewnym stopniu gra rolę.