  • 1. Data: 2004-04-25 15:53:31
    Temat: Archiwalne kursy walut
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Witam !
    Szukam tabeli kursów kupna i sprzedaży euro z roku 2003 w BPHPBK.
    Niestety ich strona pokazuje tylko kursy z bieżącego dnia. Znalazłam te
    notowania w portalu Money.pl, ale moja radość trwała krótko, bo okazało
    się że są to notowania od października 2003. Czy ktoś wie gdzie mogłabym
    poszukać ?

    --
    Pozdrawiam ;-)
    Iwona

  • 2. Data: 2004-04-25 17:19:47
    Temat: Re: Archiwalne kursy walut
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    > Szukam tabeli kursów kupna i sprzedaży euro z roku 2003 w BPHPBK.
    > Niestety ich strona pokazuje tylko kursy z bieżącego dnia.. Czy ktoś wie
    gdzie mogłabym
    > poszukać ?

    prosze bardzo

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/waluty/
    currency.html?zakl=kis

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-04-25 17:31:16
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c6grvd$rq9$...@o...futuro.pl,
    DB07 <k...@w...pl>:

    > prosze bardzo
    >
    > http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/waluty/
    currency.html?zakl=kis

    Nie widze tam BPHPBK.

    Natomiast widze PKO B.P. PKO S.A. (sic!) Fortis Bank

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-04-25 20:52:48
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c6gslu$r7r$1@opal.icpnet.pl...

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/waluty/
    currency.html?zakl=kis

    > Nie widze tam BPHPBK.
    >
    > Natomiast widze PKO B.P. PKO S.A. (sic!) Fortis Bank

    Ze smutkiem potwierdzam, nie ma tam BPHPBK :-(, ciekawa jestem jaka
    odpowiedź dostanę z BPH, o ile wogóle raczą na moje pytanie
    odpowiedzieć.