  • 1. Data: 2004-04-25 13:10:24
    Temat: kredyt mieszkaniowy a ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Chce kupic mieszkanie wlasnosciowe na rynku wtornym i wykorzystac przy
    tym ksiazeczke mieszkaniowa. Oczywiscie nawet po rewaloryzacji musialbym
    dolozyc ze swojej kieszeni niezla sumke. Czy banki oferuja jakies
    korzystne kredyty dla posiadaczy ksiazeczek mieszkaniowych? Chodzi mi o
    kredyt dlugoletni ,np. 10 lat. Gdzie mozna sie zorientowac w tej kwesti?
    Jak z oprocentowaniem? Czy jest mozliwosc wczesniejszej splaty Bylbym
    wdzieczny za kazde informacje na ten temat.

    MarkX
    gg 2354154
    Uwaga!!! Usun zabezpieczenie antyspamowe jak mi odpowiadasz

  • 2. Data: 2004-04-25 14:06:09
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak z oprocentowaniem? Czy jest mozliwosc wczesniejszej splaty Bylbym
    > wdzieczny za kazde informacje na ten temat.

    na potrzeby rynku wtornego - ksiazekcza mieszkaniowa stanowi wartosc zniokma
    = wkladowi na tej ksiazeczce, czyli zazwyczaj max kilka tysiecy, nie ma ona
    wiec zadnego znaczenia dla jakiegokolwiek kredytu ktory jest wiekszy niz
    zawarty na niej wklad rzeczywisty.
    a jesli Ci chodzi o premie gwarancyjna - nalicza sie ją tylko dla
    r.pierwotnego

  • 3. Data: 2004-04-25 14:22:02
    Od: "MarkX" <m...@t...op.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawarty na niej wklad rzeczywisty.
    > a jesli Ci chodzi o premie gwarancyjna - nalicza sie ją tylko dla

    Hmmm ,mozesz podac zrodlo wiadomosci? Na pl.soc.prawo uzyskalem troche inna
    odpowiedz.
    Zacytuje:
    "W praktyce wygląda to tak, że pieniądze wraz
    premią gwarancyjna dostaniesz dopiero po wpłacie u developera (albo po
    podpisaniu u notariusza umowy kupna, jeśli kupisz mieszkanie na rynku
    wtórnym) kwoty w określonej wysokości.
    Przy 6000 zł i regularnym oszczędzaniu (w odpowiednio wysokich
    kwotach) masz szansę na całkiem dobrą premię gwarancyjną, która wraz z
    odsetkami i wkładem może dać kwotę o wysokości nawet 15-20 tys. zł."

    --
    pozdrawiam
    MarkX

  • 4. Data: 2004-04-25 15:11:17
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c6ghi6$7oo$1@news.onet.pl>, m...@t...op.pl says...
    W watku <c6ghi6$7oo$1@news.onet.pl>, m...@t...op.pl piszesz...
    |"W praktyce wygl=3Fda to tak, że pieni=3Fdze wraz
    |premi=3F gwarancyjna dostaniesz dopiero po wpłacie u developera (albo po
    |podpisaniu u notariusza umowy kupna, je=3Fli kupisz mieszkanie na rynku
    |wtórnym) kwoty w okre=3Flonej wysoko=3Fci.

    I to jest prawda

    |Przy 6000 zł i regularnym oszczędzaniu (w odpowiednio wysokich
    |kwotach) masz szansę na całkiem dobr=3F premię gwarancyjn=3F, która wraz z
    |odsetkami i wkładem może dać kwotę o wysoko=3Fci nawet 15-20 tys. zł."

    Jezeli masz znajomych w zlodziejskim PKO to pewnie tak, ale standardowo
    to nie licz ze po nawet 25 latach oszczedzania i uczciwym wplacaniu
    pieniedzy co miesiac do tych zlodzei dostaniesz wiecej niz 2-3 tys.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke