  • 1. Data: 2004-04-25 19:55:59
    Temat: PILNE !!! Co zrobic, zeby pieniadze trafily jak najszybciej do mBanku?
    Od: "Mirro" <b...@g...pl>

    Witam
    Musze zaplacic jutro podatek VAT, a okazalo sie, ze na koncie firmowym w
    mBanku nie mam dosc srodkow. Przelew musi oczywiscie wyjsc jutro, nie ma
    innej mozliwosci. Czy jest jakis sposob, zeby pieniadze trafily na moje
    konto tego samego dnia i bede mogl zrobic przelew do US? Moze wplacic w
    innym banku np: w Multibanku? Pomocy !

    Mirro

    PS Znajomi, ktorzy maja konta w mBanku dokladnie je wyczyscili i z ich
    strony nie moge liczyc na pomoc :-(

  • 2. Data: 2004-04-25 20:10:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Moze wplacic w innym banku np: w Multibanku? Pomocy !

    Dobrze kombinujesz, w dowolnym banku,
    który zrealizuje przelew nie później niż drugą sesją Eliksiru.
    I nie panikuj bo (małe) opóźnienie wpłaty to tylko karne odsetki
    i to pod warunkiem, że kwota podatku jest odpowiednio wysoka.
    Gorzej gdybyś deklaracji nie oddał w terminie.