  • 1. Data: 2023-09-10 09:56:58
    Temat: mbank po przerwie
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy tylko mi mBank zepsuł serwis transakcyjny i zgubił zapamiętane
    przeglądarki?
    Mam teraz tylko opcje "jednorazowy dostęp do serwisu transakcyjnego"
    KJ

  • 2. Data: 2023-09-10 10:40:13
    Temat: Re: mbank po przerwie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 10 września 2023 o 09:57:30 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Czy tylko mi mBank zepsuł serwis transakcyjny i zgubił zapamiętane
    > przeglądarki?
    > Mam teraz tylko opcje "jednorazowy dostęp do serwisu transakcyjnego"

    Sprawdziłem na niezaufanym firefox android i pojawiło
    się "dofaj do zaufanych", ale nie próbowałem "dodawać".

  • 3. Data: 2023-09-10 10:44:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Sprawdziłem na niezaufanym firefox android i pojawiło
    > się "dofaj do zaufanych", ale nie próbowałem "dodawać".

    Teraz już się poprawiło. Czasami reklamacje dzialają ;)
    Kj

  • 4. Data: 2023-09-10 16:44:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 10 września 2023 o 10:48:06 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Teraz już się poprawiło. Czasami reklamacje dzialają ;)

    Takie tempo usuwania sugeruje raczej
    "planowaną awarię" ;>

  • 5. Data: 2023-09-11 19:35:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Sep 2023 10:44:34 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Teraz już się poprawiło. Czasami reklamacje dzialają ;)

    Cały czas działało ... ale uwaga - firefox przestaje byc zaufany po
    kazdym upgradzie.

  • 6. Data: 2023-09-12 10:24:36
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Mon, 11 Sep 2023 19:35:38
    From: J.F

    > Cały czas działało ... ale uwaga - firefox przestaje byc zaufany po
    > kazdym upgradzie.

    U mnie nie po każdym, ale tak co 2-3 wersje muszę swojego ponownie
    autoryzować.

    Pozdrawiam,
    --
    Fedora https://fedoraproject.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and