  • 1. Data: 2006-07-13 13:02:09
    Temat: Fotokarta - lekka shizofrenia?
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Pare miesięcy temu wziąłem sobie karte IDEAL Fortisa z małym limitem. Taka
    idealnie mi pasuje do płacenia w necie czy "podejrzanych" miejscach oraz
    jako zapasowa w razie kłopotów w autoryzacji innych kart. W razie Fraudu
    strata będzie minimalna. Pomijając niewygode związaną z brakiem dostępu
    przez net jestem całkiem zadowolony, nawet wyciągi przychodzą na czas :)

    i teraz Foris przysyła mi ofertę na fotokartę... Ba nawet dwie na raz :) Nie
    rozumiem takiego postępowania. i teraz niewiem czy jest to oferta wymiany
    karty, czy może wyrobienia nowej? czy jeśli zdecydowałbym się na fotokartę
    co z kartą ideal? trzeba z niej zrezygnować? jeśli tak to kiedy i w jaki
    sposób? Czym różni się moja karta od fotokarty poza zdjęciem, czy ma jakieś
    dodatkowe plusy? Dlaczego mamawiają mnie na nową kartę w pare miesiący po
    wyrobieniu starej? Czyżby chcieli wycofać marke ideal z rynku? A może jakieś
    inne powody?
    Arek

  • 2. Data: 2006-07-13 13:40:45
    Temat: Re: Fotokarta - lekka shizofrenia?
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > jakieś dodatkowe plusy? Dlaczego mamawiają mnie na nową kartę w pare
    > miesiący po wyrobieniu starej? Czyżby chcieli wycofać marke ideal z rynku?

    to nie jest oferta wymiany, mam karte Ideal, ale zlozylem wniosek o
    fotokarte
    (podoba mi sie pomysl z ta fotka na karcie), jak tylko otrzymam nowa karte
    to zrezygnuje z karty ideal, bo nie bedzie mi juz potrzebna

    ale nie musisz z niej rezygnowac, mozna miec obie karty jednoczesnie (tylko
    po co?)

    karty nie roznia sie niczym, jezeli zamowisz fotokarte bez zdjecia (karta
    glob)
    to dostaniesz wlasnie karte ideal, ktora nie nazywa sie juz ideal tylko glob
    ;-))

    trudno doszukiwac sie tutaj sensu, moze Fortis chce "ostro" wejsc na rynek
    kk
    i dlatego proponuje klientom po kilka kart z malym limitem; nie jakosc tylko
    ilosc...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-13 14:07:47
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    turczy napisał(a):
> [...]
    > kartę w pare miesiący po wyrobieniu starej? Czyżby chcieli wycofać marke
    > ideal z rynku? A może jakieś inne powody?

    Powód jest bardzo prosty:
    Kupili bazę klientów od jakiejś firmy trudniącej się zbieraniem danych
    osobowych do celów marketingowych. Teraz rozsyłają oferty nawet bez
    sprawdzenia czy dany klient już ma u nich kartę. Ja ten świstek już
    wyrzuciłem, ale sprawdź na swoim dokładnie - jest nawet nazwa tej firmy.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-07-14 08:44:20
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    wlasnie mi kurier przyniosl papiery dot. fotokarty:

    umowa, regulaminy, poddanie sie egzekucji etc...ale jeden dokument mnie
    rozwalil:

    oswiadczenie o wyrazeniu zgody na potracenie wierzytelnosci banku z
    wynagrodzenia posiadacza karty glownej!!!

    wedlug mnie to spora przesada, skoro bank ma prawo wystawic BTE to ww.
    oswiadczenie nie jest potrzebne,
    zobaczymy co powiedza w banku jak zobacza, ze nie wyrazilem zgody (pewnie
    karty nie dostane, ale jakos mnie to nie rusza)

    pozdr.
    RobertS