  • 1. Data: 2006-07-13 00:24:42
    Temat: Karta Mistrzowska Rajfajzen
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Z danych na ich stronie wynika że mozna dokonać przelewu z ich karty na
    dowolne konto bez żadnej prowizji i odsetek do końca wakacji. Jest tu jakiś
    haczyk? Czy czegoś nie pokręciłem?
    Arek

  • 2. Data: 2006-07-13 07:07:41
    Temat: Re: Karta Mistrzowska Rajfajzen
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>
    napisał w wiadomości news:e943s3$h5n$1@news.dialog.net.pl...
    >Z danych na ich stronie wynika że mozna dokonać przelewu z ich
    >karty na dowolne konto bez żadnej prowizji i odsetek do końca
    >wakacji. Jest tu jakiś haczyk? Czy czegoś nie pokręciłem?
    > Arek

    Tylko w przypadku przeniesienia limitu karty innego banku.

    marekz