  • 1. Data: 2006-07-12 21:53:24
    Temat: Lukas - automatyczna splata za VC
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy w Lukasie, majac e-konto, oraz biorac Vise Classic, mozna
    zdefiniowac automatyczne splacanie karty ostatniego dnia
    (minimalnej splaty lub calosci zadluzenia) ?
    (chodzi mi o to by nie przekraczac terminu/nie placic kary - by automat
    o tym pamietal - jest cos takiego?)

    a.

  • 2. Data: 2006-07-13 07:48:13
    Temat: Re: Lukas - automatyczna splata za VC
    Od: eko <p...@e...com>

    Wemif wrote:

> [...]
    > (minimalnej splaty lub calosci zadluzenia) ?
    > (chodzi mi o to by nie przekraczac terminu/nie placic kary - by automat

    nie ma, a no właśnie gdzie tak jest i ile kosztuje?
    --
    pozdrawiam
    /EKO

  • 3. Data: 2006-07-13 11:17:28
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    eko napisał(a):
    > nie ma, a no właśnie gdzie tak jest i ile kosztuje?

    W Multi. Nic nie kosztuje. Można ustalić w procentach jaką część
    zadłużenia ma spłacać lub spłatę kwoty minimalnej - to znaczy jeśli
    wcześniej nie spłacisz karty sam w wybranej przez siebie wysokości, to
    ostatniego dnia spłaca się kwota minimalna.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2006-07-13 12:07:19
    Od: Marcin Lubojański <m...@i...gmail.com>

    Beniamin napisał(a):

> [...]
    > wcześniej nie spłacisz karty sam w wybranej przez siebie wysokości, to
    > ostatniego dnia spłaca się kwota minimalna.

    W mBanku też to jest.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2006-07-13 12:48:03
    Od: Jacek <j...@p...onet.pl>

    eko napisał(a):

    > nie ma, a no właśnie gdzie tak jest i ile kosztuje?

    W mBanku tak jest. Zgłaszasz na mLinii i działa.

    --
    Pzdr.
    Piter vel. Jacek

  • 6. Data: 2006-07-13 12:56:18
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@i...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:e95d15$1dh$1@inews.gazeta.pl...
    > W mBanku też to jest.
    W BPH też (nawet z opcją PZ z rachunku poza BPH), ale już płatne - 1 zł od
    każdej spłaty.
    Te 'złe'na ogół mają, a Lukas nie? ;-)
    Pozdr.
    K.K.

  • 7. Data: 2006-07-13 14:57:16
    Od: darek <d...@g...pl>

    K.K. napisał(a):

    > Te 'złe'na ogół mają, a Lukas nie? ;-)

    hehe, Millennium tez ma ale faktycznie cos jest na rzeczy :-)
    darek

  • 8. Data: 2006-07-13 20:26:47
    Od: eko <p...@e...com>

    Jacek wrote:

    > W mBanku tak jest. Zgłaszasz na mLinii i działa.

    i całość zadłużenia też można tak spłacać ?
    --
    pozdrawiam
    /EKO

  • 9. Data: 2006-07-17 15:59:51
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 12 Jul 2006 21:53:24 +0000 (UTC), w...@a...pl (Wemif)
    wrote:

> [...]
    >(minimalnej splaty lub calosci zadluzenia) ?
    >(chodzi mi o to by nie przekraczac terminu/nie placic kary - by automat

    nie można, ale w zamian można zaraz po wygenerowaniu wyciągu zlecić
    przelew z datą przyszłą?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2006-07-17 16:02:20
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 13 Jul 2006 14:07:19 +0200, Marcin Lubojański
    <m...@i...gmail.com> wrote:

    >W mBanku też to jest.

    Nie wiem, jak w Multi, ale w mBanku jest to trochę bez sensu, bo i tak
    trzeba pamiętać o przelaniu kasy na eKonto w dniu płatności. Jak w
    Lukasie zlecę przelew z datą przyszłą od razu po wygenerowaniu
    wyciągu, to przynajmniej jak kontrolnie zerknę co tam do zapłacenia w
    najbliższej przyszłości - to widzę.

    --
    Jarek Andrzejewski