    From: "RobertS" <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fotokarta - lekka shizofrenia?
    Date: Thu, 13 Jul 2006 15:40:45 +0200

    > i teraz Foris przysyła mi ofertę na fotokartę... Ba nawet dwie na raz :)
    > Nie
    > rozumiem takiego postępowania. i teraz niewiem czy jest to oferta wymiany
    > karty, czy może wyrobienia nowej? czy jeśli zdecydowałbym się na fotokartę
    > co z kartą ideal? trzeba z niej zrezygnować? jeśli tak to kiedy i w jaki
    > sposób? Czym różni się moja karta od fotokarty poza zdjęciem, czy ma
    > jakieś dodatkowe plusy? Dlaczego mamawiają mnie na nową kartę w pare
    > miesiący po wyrobieniu starej? Czyżby chcieli wycofać marke ideal z rynku?
    > A może jakieś inne powody?
> [...]

    to nie jest oferta wymiany, mam karte Ideal, ale zlozylem wniosek o
    fotokarte
    (podoba mi sie pomysl z ta fotka na karcie), jak tylko otrzymam nowa karte
    to zrezygnuje z karty ideal, bo nie bedzie mi juz potrzebna

    ale nie musisz z niej rezygnowac, mozna miec obie karty jednoczesnie (tylko
    po co?)

    karty nie roznia sie niczym, jezeli zamowisz fotokarte bez zdjecia (karta
    glob)
    to dostaniesz wlasnie karte ideal, ktora nie nazywa sie juz ideal tylko glob
    ;-))

    trudno doszukiwac sie tutaj sensu, moze Fortis chce "ostro" wejsc na rynek
    kk
    i dlatego proponuje klientom po kilka kart z malym limitem; nie jakosc tylko
    ilosc...

    pozdr.
    RobertS