    From: "RobertS" <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fotokarta - lekka shizofrenia?
    Date: Fri, 14 Jul 2006 10:44:20 +0200

    wlasnie mi kurier przyniosl papiery dot. fotokarty:

    umowa, regulaminy, poddanie sie egzekucji etc...ale jeden dokument mnie
    rozwalil:

    oswiadczenie o wyrazeniu zgody na potracenie wierzytelnosci banku z
    wynagrodzenia posiadacza karty glownej!!!

    wedlug mnie to spora przesada, skoro bank ma prawo wystawic BTE to ww.
    oswiadczenie nie jest potrzebne,
    zobaczymy co powiedza w banku jak zobacza, ze nie wyrazilem zgody (pewnie
    karty nie dostane, ale jakos mnie to nie rusza)

    pozdr.
    RobertS