  • 1. Data: 2006-07-13 10:25:31
    Temat: mBank - czas reakcji
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    hmm... dwa tygodnie temu otrzymałem informację o przyznanej mi karcie
    kredytowej oraz konieczności otwarcia do niej konta. W drugim mailu
    przekazano mi zestaw koniecznych dokumentów które muszę skompletować oraz że
    przedstawiciel mBanku skontatkuje się ze mną w najblizszych dniach...
    dwa tygodnie temu- najbliższe dni minęły, czy jeszcze nie??

    R.

  • 2. Data: 2006-07-13 11:10:19
    Temat: Re: mBank - czas reakcji
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Robert.I" wrote in message

    > [...] najbliższe dni minęły, czy jeszcze nie??

    zdecydowanie tak
    polecam mLinię niestety :-)

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-07-13 13:53:39
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zdecydowanie tak
    > polecam mLinię niestety :-)
    Skorzystałem, pani powiedziała że agent dzisiaj drukował moje papiery... to
    możliwe że majątaki system, że wiedzą kiedy Agent drukował moje dokumenty??

    R.

  • 4. Data: 2006-07-13 16:20:41
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Robert.I" wrote in message

    > Skorzystałem, pani powiedziała że agent dzisiaj drukował moje papiery...
    > możliwe że majątaki system, że wiedzą kiedy Agent drukował moje
    dokumenty??

    w porze wakacji, urlopów maja stertę papierów
    bo "mBank " też się opala
    więc skoro zadzwoniłeś to wyciągnęli Twoje dokumenty i poszły do realizacji
    a reszta niech czeka :-))

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-07-13 17:36:52
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    sumi (news:e95rsq$mdm$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > bo "mBank " też się opala
    > więc skoro zadzwoniłeś to wyciągnęli Twoje dokumenty i poszły do

    Jutro z ciekawości zadzwonię do ich centrum finansowego i grzecznym, bardzo
    dobrze ułozonym i stonowanym głosem zapytam czy bank ma mnie w dupię i o
    której dziś agent do mnie przyjdzie :D

    R.

  • 6. Data: 2006-07-13 18:29:34
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Jutro z ciekawości zadzwonię do ich centrum finansowego i grzecznym,
    bardzo
    > dobrze ułozonym i stonowanym głosem zapytam czy bank ma mnie w dupię i o
    > której dziś agent do mnie przyjdzie :D

    Daj sobie spokój z tym pseudo bankiem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-07-13 20:46:52
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Marcin_P. (news:e963e8$ci1$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):
    > bardzo
    > Daj sobie spokój z tym pseudo bankiem.
    > Pozdrawiam

    To co zasugerujesz w zamian i dlaczego?\

  • 8. Data: 2006-07-14 09:03:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Daj sobie spokój z tym pseudo bankiem.
    >
    > Pozdrawiam

    Potrafisz rozwinąć tą nieudolną wypowiedź ?

    Tomek

  • 9. Data: 2006-07-14 09:09:56
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Potrafisz rozwinąć tą nieudolną wypowiedź ?
    > Tomek

    Zaczynam się zastanawiać nad sensownością wypowidzi przed-przedmówcy...

    Właśnie w banku powiedziano mi że niepotrzebnie składałem wniosek przez
    internet, bo gdybym złożył w banku, to do dwóch tygodni by to wszystko
    zajęło... a tak 2tyg czekam na jakiegoś poronionego Agenta.

    Czegoś nie rozumiem. Cholera, kanał elektroniczny (internet) powinien
    USPRAWNIAĆ działania, a nie je opóźniać... Czy tak jest wszędzie? Nie jestem
    zainteresowany odwiedzaniem banków, chcę wszystko załatwiać zdalnie. Dlatego
    m.in. zdecydowałem się na mbank, ale jeśli ktoś da mi lepszy agument (Karta
    Kredytowa + możliwości lokowania oszczędności w Fundusze) to jestem otwarty
    na perswazję...

    Robert

  • 10. Data: 2006-07-14 10:23:50
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    (Karta
    > Kredytowa + możliwości lokowania oszczędności w Fundusze) to jestem

    Bank jest popularny, nie wyrabiają się. Dziennie zakładają kilkaset kont a
    na grupie co 2 tygodnie pojawia się jeden niezadowolony.
    Konto w mbanku zakładałem tydzień, potem kilka dni czekałem na kartę. Debet
    załatwiony w tydzień.

    Tomek