  • 11. Data: 2003-01-08 21:29:20
    Temat: Re: Fortis e-pakiet
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie dali Amrze VC ;-))))

    I chyba nie dadza...
    A mnie jakos odeszla chec ubiegania sie o MC z KB...
    Ech ten Fortis :)

  • 12. Data: 2003-01-08 21:32:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avi3kh$rns$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Na razie zrobiłam pierwszy krok do zrealizowania modelu z tamtego
    > wątku, tj. wypełniłam zlecenie otwarcia rejestru w funduszu
    > pieniężnym (jeszcze mi potwierdzenie nie przyszło) i będę tam
    > przerzucać pensję. Raczej nie będę na razie wyciągać pieniędzy z OS,
    > poczekam jeszcze trochę.

    A nie zastanawiałaś się nad lokatą w Lukasie na początek zamiast inwestować
    nowe środki w TFI Pieniezny? Na jedno wyjdzie odsetkowo, a uzyskasz darmowe
    konto Pro i w tym KK za pół ceny.

    Odlicz jeszcze ew. koszty usług w Lukasie, za które obecnie płacisz (o ile
    takie są), a które będą darmowe.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-08 21:44:52
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > A nie zastanawiałaś się nad lokatą w Lukasie na początek zamiast
    > inwestować nowe środki w TFI Pieniezny? Na jedno wyjdzie odsetkowo, a
    > uzyskasz darmowe konto Pro i w tym KK za pół ceny.

    Lokatę to swoją drogą, a poprzez Pieniężny, to po prostu chcę trochę
    "rozstrzelić" środki. Czy wyjdzie tak samo odsetkowo? Nie wiem, ale w
    Pieniężnym jest szansa, że będzie więcej. Zastanawiam się też nad jakimś
    Akcyjnym, ale tu chyba już poczekam na supermarket w mB.

    > Odlicz jeszcze ew. koszty usług w Lukasie, za które obecnie płacisz
    > (o ile takie są), a które będą darmowe.
    Na razie Lukas jeszcze na mnie nie zarobił ;-) Jedyne, co zamierzam
    "zapłacić" w Lukasie, to ewentualnie opłatę za drugi rok używania
    "jajecznicy".

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-01-08 21:57:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avi62m$405$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Czy wyjdzie tak samo odsetkowo? Nie wiem, ale w
    > Pieniężnym jest szansa, że będzie więcej.

    A jednak za zeszły rok tak nie było.
    W okresie od 28 listopada 2001 do 28 listopada 2002 moje lokaty w Lukasie
    dały zwrot 9.6-9.9% (w zależności od typu), natomiast GTFI pieniężny w tym
    samym okresie 9,3%.

    > Zastanawiam się też nad
    > jakimś Akcyjnym, ale tu chyba już poczekam na supermarket w mB.
    Ciężka decyzja, bo jednak będzie spora prowizja od zakupu zapewne (nie
    wierzę, aby był akcyjny bez prowizji, choc tak można interpretować niektóre
    deklaracje).

    > Na razie Lukas jeszcze na mnie nie zarobił ;-) Jedyne, co zamierzam
    > "zapłacić" w Lukasie, to ewentualnie opłatę za drugi rok używania
    > "jajecznicy".
    Jak się nie pospieszysz, to jajecznica zostanie zjedzona i pojawi sie coś
    innego w jej miejsce ...
    A to jest tak rewelacyjnie brzydka karta, że naprawdę żal jej nie mieć :)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-08 22:21:36
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > A jednak za zeszły rok tak nie było.
    > W okresie od 28 listopada 2001 do 28 listopada 2002 moje lokaty w
    > Lukasie dały zwrot 9.6-9.9% (w zależności od typu), natomiast GTFI
    > pieniężny w tym samym okresie 9,3%.

    Napisałam, że jest szansa ;-) . Poza tym we wszystkich TFI piszą, że % z
    przeszłości nie muszą się powtórzyć w przyszłości ;P

    > Ciężka decyzja, bo jednak będzie spora prowizja od zakupu zapewne (nie
    > wierzę, aby był akcyjny bez prowizji, choc tak można interpretować
    > niektóre deklaracje).

    Właśnie jestem ciekawa, jak to będzie.

    > Jak się nie pospieszysz, to jajecznica zostanie zjedzona i pojawi sie
    > coś innego w jej miejsce ...
    > A to jest tak rewelacyjnie brzydka karta, że naprawdę żal jej nie
    > mieć :)

    Eeee jeżeli myślisz, że zmienią wzór (tak jak zrobili z VE), to chyba jednak
    nie. Widziałam w oddziale przepiękną powiększoną jajecznicę wiszącą na
    honorowym miejscu ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-01-08 22:31:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avi89q$ahd$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Napisałam, że jest szansa ;-) . Poza tym we wszystkich TFI piszą, że
    > % z przeszłości nie muszą się powtórzyć w przyszłości ;P
    :))))))))) Fakt :)
    Ale w Lukasie mozesz wziąć stałoprocentową (tę z serwisem tylko bez serwisu)
    i będziesz pewna przyszłosci :)

    > Właśnie jestem ciekawa, jak to będzie.

    Przekonamy się prawdopodobnie za niecale 2 tygodnie. Tez czekam na to.

    > Eeee jeżeli myślisz, że zmienią wzór (tak jak zrobili z VE), to chyba
    > jednak nie. Widziałam w oddziale przepiękną powiększoną jajecznicę
    > wiszącą na honorowym miejscu ;-)

    zabrzmiało momentami jak poważna diagnoza :)))

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-01-08 22:37:28
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > zabrzmiało momentami jak poważna diagnoza :)))

    Którymi? Jestem ciekawa, bo może będę kiedyś potrzebowała wygłosić "poważną
    diagnozę" to sobie skorzystam ;-) Liczę na fachową odpowiedź ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-01-08 22:49:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avi958$cdh$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Którymi? Jestem ciekawa, bo może będę kiedyś potrzebowała wygłosić
    > "poważną diagnozę" to sobie skorzystam ;-)

    NIe jestem specjalistą, ale jeden z następujących.

    powiększoną jajecznicę
    powiększoną jajecznicę wiszącą
    Widziałam w oddziale przepiękną powiększoną jajecznicę
    Widziałam w oddziale przepiękną powiększoną jajecznicę wiszącą

    Oczywiście chodzi o oddział operacji wewnętrznych ;)

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-01-08 22:53:51
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > Widziałam w oddziale przepiękną powiększoną jajecznicę
    > Widziałam w oddziale przepiękną powiększoną jajecznicę wiszącą

    Zagadniety o zmiane wzoru VC pracownik mowil cos o zmianie
    dpiero w 2004. Ale co im tam mozna wierzyc ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 20. Data: 2003-01-08 22:56:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avia9n$58g$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Zagadniety o zmiane wzoru VC pracownik mowil cos o zmianie
    > dpiero w 2004. Ale co im tam mozna wierzyc ;-)

    Dzięki Wilczek za uratowanie zbyt offtopicznego wątku. No to prędzej chyba
    nie będzie, raczej później?

    --
    Robert