    From: "Glenn" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis e-pakiet
    Date: Wed, 8 Jan 2003 23:21:36 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-4414.wroclaw.dialog.net.pl

    > A jednak za zeszły rok tak nie było.
    > W okresie od 28 listopada 2001 do 28 listopada 2002 moje lokaty w
    > Lukasie dały zwrot 9.6-9.9% (w zależności od typu), natomiast GTFI
    > pieniężny w tym samym okresie 9,3%.

    Napisałam, że jest szansa ;-) . Poza tym we wszystkich TFI piszą, że % z
    przeszłości nie muszą się powtórzyć w przyszłości ;P

    > Ciężka decyzja, bo jednak będzie spora prowizja od zakupu zapewne (nie
    > wierzę, aby był akcyjny bez prowizji, choc tak można interpretować
    > niektóre deklaracje).

    Właśnie jestem ciekawa, jak to będzie.

    > Jak się nie pospieszysz, to jajecznica zostanie zjedzona i pojawi sie
    > coś innego w jej miejsce ...
    > A to jest tak rewelacyjnie brzydka karta, że naprawdę żal jej nie
    > mieć :)

    Eeee jeżeli myślisz, że zmienią wzór (tak jak zrobili z VE), to chyba jednak
    nie. Widziałam w oddziale przepiękną powiększoną jajecznicę wiszącą na
    honorowym miejscu ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn