eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis: Pl@neta i problem z kluczami › Re: Fortis: Pl@neta i problem z kluczami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis: Pl@neta i problem z kluczami
    Date: Sun, 11 May 2003 22:31:10 +0200
    Organization: Aster City Net
    Lines: 31
    Message-ID: <b9mbr2$1btk$1@foka1.acn.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 45-moo-8.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: foka1.acn.pl 1052684963 44980 62.121.95.45 (11 May 2003 20:29:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 May 2003 20:29:23 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Priority: 3
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:240585
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik wrote:
    || Czy u Was też występują problemy podczas podpisywania operacji w
    || Pl@necie? Do końca kwietnia wszystko chodziło bez zarzutów. W maju
    || pojawiły się problemy: podczas podpisywania wyskakuje okienko
    || systemowe bez opisu, jedynie z przyciskiem OK. Oczywiście transakcji
    || nie można podpisać (sprawdzałem z Win98 z IE6 i IE5.0, VM5.0.0.3805).

    Cześć,
    Wykonaj po kolei następujące czynności:

    1. Zweryfikuj poprawność hasła klucza - zwłaszcza pod względem małych i
    dużych liter, a także polskich znaków i układu klawiatury.
    2. Spróbuj naprawić Internet Explorera w panelu sterowania/dodaj lub
    usuń programy/MS IE/Dodaj lub usuń.
    3. Jeśli nie pomoże, to pobierz sobie maszynę java 3805 np. z
    http://www.filemirrors.com/ (wpisz w okienku szukania msjavx86.exe) i
    zainstaluj.
    4. Jeśli nadal nie pomoże, pobierz ode mnie plik
    http://republika.pl/skowi/classr.exe - to jest poprawka na maszynę 3809.
    Wprawdzie podałeś VM 3805, ale jeśli masz ustawione automatyczne
    pobieranie uaktualnień to mógł system w międzyczasie sobie pobrać nową.
    5. Jeśli to też zawiedzie, spróbuj wymienić klucze szyfrujące do Pl@nety
    używając nowej, czystej i pewnej dyskietki.
    6. Jeśli nowe klucze też nie pomogą, to chyba tylko reinstalacja systemu
    albo wizyta jakiegoś specjalisty od Windowsa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1