  • 1. Data: 2003-05-10 13:53:00
    Temat: SKOK - co o tym myślicie ?
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    Witam Panie i Panów.

    Co myślicie o SKOKach ?

    Pozdrawiam,
    NETborg

  • 2. Data: 2003-05-10 14:25:31
    Temat: Re: SKOK - co o tym myślicie ?
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    >w jakim kontekście- lokowania lokat, kredytobiorca a może założyciel :)
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-05-10 14:39:20
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    > pozdr.

    Najlepiej w każdym z kontekstów.
    Zastanawiam się, czy dobrym pomysłem jest stworzenie organizacji i zarazem
    działającą w jej strukturze SKOK, więc rzuciłem to pytanie na forum ;)
    Co o tym myślicie ?

    Pozdrawiam,
    NETborg

  • 4. Data: 2003-05-10 20:48:05
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Zastanawiam się, czy dobrym pomysłem jest stworzenie organizacji i zarazem
    > działającą w jej strukturze SKOK, więc rzuciłem to pytanie na forum ;)
    > Co o tym myślicie ?

    Chcesz coś jak BKO Grobelnego ??
    Chciał dobrze ale mu nie wyszło ????

  • 5. Data: 2003-05-10 20:53:24
    Od: j...@p...onet.pl

    > Najlepiej w każdym z kontekstów.
    > Zastanawiam się, czy dobrym pomysłem jest stworzenie organizacji i zarazem
    > działającą w jej strukturze SKOK, więc rzuciłem to pytanie na forum ;)
    > Co o tym myślicie ?

    No wlasnie, ciekawe po ile sa u nich kredyty hipoteczne?
    Kumpel mowil, ze ze wzgledu na ich nizsze koszty dzialalnosci, moga byc
    bardziej konkurencyjni od wiekszosc bankow.

  • 6. Data: 2003-05-11 14:00:05
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    >Z tego wypływa wniosek, że masz blade pojecie o SKOK.Proponuję przedstawić
    konkretne zarzuty jakie Cię spotkały ze SKOK-u na forum - a nie jakieś
    swoje prywatne, bez pokrycia abstrakcje.
    Natomiast zapraszam do lektury ze strony ;
    http://www.skok.pl/ lub u przyjaciela google, dowiesz się, że oszczędności w
    SKOK-u są objęte gwarancją podobną do banku !

    pozdr.

  • 7. Data: 2003-05-11 15:59:17
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "adam" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.skok.pl/ lub u przyjaciela google, dowiesz się, że oszczędności
    > SKOK-u są objęte gwarancją podobną do banku !

    Podobną, ale lepszą!
    Oszczędności w SKOK zabezpieczone są w 100% do bodaj 18 tysięcy euro. Ale to
    tak naprawdę tylko teoria, bowiem w praktyce _żaden_ SKOK jeszcze nie upadł.
    I nie upadnie, bowiem cały ten tuch jest w ten sposób zorganizowany. W razie
    kłopotów jednej kasy jest ona przejmowana przez inną - prężniejszą i nic tak
    naprawdę się nie zmienia.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2003-05-11 16:56:37
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    >dokładnie od 1 stycznia 2003 Zbiorowe Ubezpieczenie Depozytów zapewnia
    wyplatę 100 % do kwoty 22 500 EURO.
    p.

  • 9. Data: 2003-05-12 00:16:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> writes:

    > Oszczędności w SKOK zabezpieczone są w 100% do bodaj 18 tysięcy euro.

    A kto jest gwarantem i jaki jest jego kapital, ktory to gwarantuje, a takze
    jak sie on ma do jego sumy zobowiazan (takze gwarancji)?

    > Ale to
    > tak naprawdę tylko teoria, bowiem w praktyce _żaden_ SKOK jeszcze nie upadł.
    > I nie upadnie, bowiem cały ten tuch jest w ten sposób zorganizowany.

    Tzn. w jaki sposob?

    > W razie
    > kłopotów jednej kasy jest ona przejmowana przez inną - prężniejszą i nic tak
    > naprawdę się nie zmienia.

    A kto i jak gwarantuje, ze tak bedzie takze nastepnym razem?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2003-05-13 17:24:11
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    > No wlasnie, ciekawe po ile sa u nich kredyty hipoteczne?
    > Kumpel mowil, ze ze wzgledu na ich nizsze koszty dzialalnosci, moga byc
    > bardziej konkurencyjni od wiekszosc bankow.

    Najlepiej sprawdzić sobie na stronie:
    www.skok.pl

    Pozdr,
    NETborg