  • 1. Data: 2009-05-28 21:13:30
    Temat: [Fortis Bank] Bye-bye E-pakiecie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Informacja dla E-pakietowcow, ktorzy nie odebrali jeszcze snail-mailowej
    korespondencji z banku...
    Od 15 czerwca zmienia sie TOiP. Dwie najwazniejsze zmiany obejmuja
    wprowadzenie oplat za wyplaty poza bankomatami Fortisa, Dominetu i Euronetu
    (3% min 5PLN) oraz wprowadzenie oplaty za przelewy zewnetrzne za
    posrednictwem Pl@nety (0,90PLN) - oplata za zlecenia telefoniczne bez zmian,
    czyli 0,50PLN za przelew. Bezprowizyjne wyplaty pozostaja dla posiadaczy
    kart Gold i Platinum. Ja doszedlem jednak do wniosku, ze w takim razie
    lepiej przeksztalcic E-pakiet w Pakiet Zloty, bo tam rowniez, majac karte
    Gold, mam bezprowizyjny dostep do wszystkich bankomatow, a dodatkowo nie
    musze placic prowizji za prowadzenie konta :). Dyspozycje zlozylem
    oczywiscie za posrednictwem Pl@nety, ciekawe czy beda chcieli mnie ciagnac
    do placowki. Mam nadzieje, ze nie, a jesli tak to chyba upomne sie o moja
    nagrode po ktora nie mialem czasu sie wybrac przez prawie 2 lata ;).

    W zwiazku ze zmianami w Fortisie na moja liste obserwacyjna wskoczyla
    Nordea.

    MK

    PS. Hehe... nie tak dawno temu chwalilem sie, ze Fortis przy zmianach TOiP
    nie dotykal starych pakietow...

  • 2. Data: 2009-05-28 21:28:12
    Temat: Re: [Fortis Bank] Bye-bye E-pakiecie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>
> [...]
    > wprowadzenie oplat za wyplaty poza bankomatami Fortisa, Dominetu i
    > Euronetu (3% min 5PLN) oraz wprowadzenie oplaty za przelewy zewnetrzne

    to mnie zmartwiłeś, faktycznie będzie trzeba ich opuścić :(
    pozostaje Nordea Spektrum
    *** blad ***

  • 3. Data: 2009-05-28 21:38:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > to mnie zmartwiłeś, faktycznie będzie trzeba ich opuścić :(
    > pozostaje Nordea Spektrum

    Mi tez to sie nie podoba... oczywiscie dalem temu wyraz w mojej
    korespondencji. Hehe... a ja wlasnie z tym tygodniu zaczalem sobie otwierac
    rejestry w FI za posrednictwem Pl@nety... Nie wiem czy znajde cos co zastapi
    mi Fortisa... na nich zawsze moglem polegac... moze tak lojalnemu klientowi
    zaoferuja jakies fajne warunki... ;).

    MK

  • 4. Data: 2009-05-28 21:47:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"

> [...]
    > cos co zastapi mi Fortisa... na nich zawsze moglem polegac... moze tak
    > lojalnemu klientowi zaoferuja jakies fajne warunki... ;).

    mnie nazywali najbardziej upierdliwym klientem
    i chyba im się ta informacja odświetlała jak czasem zadzwoniłem
    z komórki na infolinię, bo zdarzało się że się nie musiałem przedstawiać
    :-)
    (a normalnie nie dzwonię, tylko wewn. mailem wszystko załawiam)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2009-05-28 22:42:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 28 May 2009 23:28:12 +0200
    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > to mnie zmartwiłeś, faktycznie będzie trzeba ich opuścić :(
    > pozostaje Nordea Spektrum
    > *** blad ***

    Jeżeli chodzi o wszystkie bankomaty za free w .pl to jeszcze Alior
    wchodzi w grę, tudzież przy niedużej ilości wypłat w miesiącu -
    Eurobank.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-06-02 19:44:01
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    > Informacja dla E-pakietowcow, ktorzy nie odebrali jeszcze snail-mailowej
    > korespondencji z banku...

    Wlasnie dzisiaj odebralem przesylke z Fortisa. Nazwalem ja "pakiet
    pozegnalny", przesylka zawiera list przewodni oraz nowa taryfe oplat i
    prowizji. List przewodni zawiera jakas taka scieme marketingowa - w celu
    dalszej poprawy jakosci uslug z zadowoleniem informujemy, ze ograniczamy
    nasza oferte przy dalszym zrownowazonym wzroscie kosztow.

    Z nowej TOiP wynika, ze nie tylko przelewy platne 0,90, ale zlecenie stale
    tez i to 1,50 zl za zlecenie. Mam troche zlecen, ktorych w tym miesiacu juz
    nie wyniose, wiec... bedzie troche bolalo...

    Pozdrawiam, Beniowa posiadacz e-pakietu od grudnia 2002 r.

  • 7. Data: 2009-06-03 18:31:39
    Temat: Re: Bye-bye E-pakiecie
    Od: r...@g...com

    > Z nowej TOiP wynika, ze nie tylko przelewy platne 0,90, ale zlecenie stale
    > tez i to 1,50 zl za zlecenie. Mam troche zlecen, ktorych w tym miesiacu juz
    > nie wyniose, wiec... bedzie troche bolalo...

    Ja przeanalizowałem mój sposób korzystania z e-pakietu FB i wyszło mi,
    że biorąc pod uwagę liczbę bankomatów w moim mieście i oddziałów
    pozostał na placu boju... eurobank. Do wypłat w zagranicznych
    bankomatach używam od 2 lat Mastercarda z BZWBK wydanego do konta24
    walutowego (o wiele lepsze kursy wymiany niż na karcie Fortisa, nawet
    z prowizją 1,50EUR). W PL z bankomatu korzystałem tak sporadycznie, że
    wszelkie plusy VISY Fortisa zeszły na plan dalszy. Koszt przelewów był
    dla mnie kluczowy i oprocentowanie środków. Konto online eurobanku
    wraz z ich rachunkiem oszczędnościowym wygrało z Nordeą i Aliorem.
    Żal mi, że Fortis w taki sposób "zmusza" długoletnich klientów do
    odejścia... no, ale mamy "kryzys", a bank to nie instytucja
    charytatywna. :P
    R.

  • 8. Data: 2009-06-05 08:03:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <r...@g...com>
    >Żal mi, że Fortis w taki sposób "zmusza" długoletnich klientów do
    >odejścia... no, ale mamy "kryzys", a bank to nie instytucja
    >charytatywna. :P

    sprawdzilem - moze i brak bedzie oplat do konca roku na pakiecie zlotym,
    ale karta Gold kosztuje 250 zl i nie ma zmiluj, nawet jak bym chcial
    wymienic inna KK VC Fortisa na nią
    Rachunek na razie jeszcze zostanie ale przelewy przenosze do Toyoty
    *** blad ***

  • 9. Data: 2009-06-05 12:31:17
    Od: m...@i...pl

    On 5 Cze, 10:03, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > sprawdzilem - moze i brak bedzie oplat do konca roku na pakiecie zlotym,
    > ale karta Gold kosztuje 250 zl i nie ma zmiluj, nawet jak bym chcial
    > wymienic inna KK VC Fortisa na nią

    A skad masz taka informacje? mi powiedziano, ze decyzja nalezy do
    oddzialu i skierowano mnie do opiekuna rachunku...

    MK

  • 10. Data: 2009-06-05 15:37:01
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <m...@i...pl>

    > A skad masz taka informacje? mi powiedziano, ze decyzja nalezy do
    > oddzialu i skierowano mnie do opiekuna rachunku...

    z infolinii telefonicznej, mam już ich dość - rachunek pojdzie do
    kasacji
    na razie zostawię, żeby mieć dostęp do historii i danych kontrahentow
    ale dzialal bede z innego rachunku.
    *** blad ***