  • 1. Data: 2009-05-28 13:08:43
    Temat: Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET
    Od: "Jon Don Ton" <j...@g...com>

    Obawiam się że biurokracja i procedury banku Pekao SA zagrzeją się zbytnio
    gdy pojawi się klient chcący Srebrne Eurokonto zamienić na NET.

    Przerabiał ktoś z was jakąkolwiek zmianę ?

    z różnych przyczyn potrzebuję konta akurat w tym banku, a Srebrne zrobiło
    się trochę droższe, własnie rozesłali komunikaty.

  • 2. Data: 2009-05-28 13:32:48
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Jon Don Ton" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    o.pl...
> [...]
    >
    > z różnych przyczyn potrzebuję konta akurat w tym banku, a Srebrne zrobiło
    > się trochę droższe, własnie rozesłali komunikaty.

    Witam

    Niedalej jak wczoraj odwiedzilem ów bank w celu zmiany konta
    z EUROKONTO PLUS na NET i się zawiodłem :)

    Nie można dokonać zmiany, bez zmiany nr rachunku.
    A właściwie to należy zamknąć stare konto i otworzyć nowe.

    Niesety zmiana taka z kolei pociąga za sobą zmianę w umowie kredytowej
    Płatną zmianę, dodam, całe 50 PLN

    Wysmarowałem w związku z tym pismo z prośbą o podanie nr rachunku do spłat
    rat kredytu, powołując się na klauzule niedozwolone.

    Ja akurat poza kredytem nie jestem związany z tym rachunkiem :)
    więc zmykam z tego banku.

    Ryba

  • 3. Data: 2009-05-28 13:32:57
    Od: "DuCh" <x...@W...gazeta.pl>

    Jon Don Ton <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > z różnych przyczyn potrzebuję konta akurat w tym banku, a Srebrne zrobiło
    > się trochę droższe, własnie rozesłali komunikaty.

    probowalem...wedlug banku to sa zupelnie inne konta, o innej funkcjonalnosci
    i sie nie da zamienic :)
    Oczywiscie ile milych Pan w oddziale tyle wersji i pomyslow na rozwiazanie
    problemu. Gorzej ze skutecznoscia :o)

    Pozdrawam
    `DuCh`

  • 4. Data: 2009-05-28 13:35:51
    Od: "DuCh" <x...@W...gazeta.pl>

    Ryba <t...@U...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > rat kredytu, powołując się na klauzule niedozwolone.
    >
    > Ja akurat poza kredytem nie jestem związany z tym rachunkiem :)

    tylko 50PLN? Mi zaspiewali 150PLN :o)

  • 5. Data: 2009-05-28 13:43:22
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "DuCh" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tylko 50PLN? Mi zaspiewali 150PLN :o)

    Szczerze to sam sobie dopowiedziałem to 50 PLN :)
    miła Pani mówiła o aneksie.

    2 lata temu za aneks płaciłem właśnie 50 PLN
    (aneks z innych przyczyn) może coś sie zmieniło.

    W takim razie tym bardziej nie zamierzam płacić.
    Czekam z niecierpliwością na odpowiedź banku :)

    Ryba

  • 6. Data: 2009-05-28 14:30:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    DuCh wrote:
    > probowalem...wedlug banku to sa zupelnie inne konta, o innej funkcjonalnosci
    > i sie nie da zamienic :)

    Normalka.
    Tam sie nigdy nic nie da normalnie zalatwic dopoki minispodniczkom nie
    powie sie w ktory klawisz kliknac

  • 7. Data: 2009-05-28 14:44:12
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Eurokonto zamienić na NET.

    > Przerabiał ktoś z was jakąkolwiek zmianę ?

    Jest to konto (NET) na które procedury wewnętrzne nie zezwalają na
    konwersję.
    Trzeba zamykać stary i otwierać nowy rachunek

    Darek

  • 8. Data: 2009-05-28 14:56:21
    Od: "Jon Don Ton" <j...@g...com>

    Dnia 28-05-2009 o 16:44:12 Darek <n...@p...maila.pl> napisał(a):

    > Eurokonto zamieniae na NET.

    > Jest to konto (NET) na które procedury wewnetrzne nie zezwalaj? na
    > konwersje.
    > Trzeba zamykaae stary i otwieraae nowy rachunek

    a można w Pekao SA mieć dwa konta ? i Eurokonto Srebrne i NET ?

  • 9. Data: 2009-05-28 15:15:47
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 28 Maj, 16:56, "Jon Don Ton" <j...@g...com> wrote:
    > a można w Pekao SA mieć dwa konta ? i Eurokonto Srebrne i NET ?

    Można. Jestem posiadaczem Eurokonta Akademickiego, które chciałem
    przekształcić w NET. Jak poinformował mnie konsultant, taka migracja
    nie jest możliwa. W związku z tym otworzyłem konto NET jako swój drugi
    rachunek. Numer klienta i hasło do PEKAO24 nie uległy zmianie - po
    zalogowaniu się mam podgląd na oba rachunki. Zamknę Akademickie, jak
    już poinformuję wszystkich o zmianie numeru rachunku. Tak wygląda
    migracja w PeKaO ;)

  • 10. Data: 2009-05-29 20:24:49
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > Obawiam się że biurokracja i procedury banku Pekao SA zagrzeją się zbytnio
    > gdy pojawi się klient chcący Srebrne Eurokonto zamienić na NET.
    >
    > Przerabiał ktoś z was jakąkolwiek zmianę ?

    28.05 w moim oddziale powiedziano mi, że w niedługim czasie zamierzają nawet
    wzywać wszystkich w celu zamiany starego konta na nowe. Prace jeszcze
    trwają. Oceniam wg tego co usłyszałem, że konto może być mniej przejrzyste
    niż dotychczas. Niektóre zmiany mogą być korzystniejsze.

    CzS