  • 1. Data: 2009-05-28 16:15:12
    Temat: [KK]Alior - zmiana podejścia banku ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jak wiadomo bank ogłosił konkurs i oferuje darmowe 100 PLN + obniżone
    oprocentowanie (to akurat nic ciekawego, bo nadal jest wysokie).

    Dzisiaj odwiedziłem placówkę z zamiarem porozmawiania o ww. produkcie.

    To co wynegocjowałem do wrobienia nowej KK na podstawie jedynie
    zaświadczeniem o zarobkach. Żadne wydruki czy 6 miesięczna historia nie
    będę potrzebne. Telefon do kadr też można pominąć, bo jedyne co bank
    chce sprawdzać to czy faktycznie tam pracuję, więc mogą zadzwonić do
    mnie na biurko lub też mnie odwiedzić.

    Wstępnie wyliczono mi jakiś bardzo duży limit (po uwzględnieniu już
    posiadanych), więc z mniejszym według pracownika banku tym bardziej nie
    powinno być żadnych problemów.

    Niebawem zobaczę co z tego wyjdzie w praktyce.

    Co istotne to pracownik nie wiedział jak i gdzie trzeba będzie połączyć
    wniosek o kartę z konkursem, więc być może póki co promocja jest zbyt
    świeża.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-05-28 16:20:52
    Temat: Re: [KK]Alior - zmiana podejścia banku ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gvmdc5$dqa$1@news.onet.pl...

    > To co wynegocjowałem do wrobienia nowej KK na podstawie jedynie
    > zaświadczeniem o zarobkach.

    A jakis bank w PL potrzebuje czegos wiecej? Na podstawie zaswiadczenia to
    juz nawet karte w DC dostaniesz... ;)

    MK

  • 3. Data: 2009-05-28 16:43:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > A jakis bank w PL potrzebuje czegos wiecej? Na podstawie zaswiadczenia
    > to juz nawet karte w DC dostaniesz... ;)

    Niedawno chcieli więcej (obowiązkowo 6 miesięczna historia wpływów na
    konto).

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-05-28 17:39:10
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    > Niedawno chcieli więcej (obowiązkowo 6 miesięczna historia wpływów na
    > konto).

    Ja w styczniu dostałem bez... Co oddział to inne procedury. :-)

    Teraz trenuję podwyższenie limitu - jak się okazało pierwszy przypadek w
    oddziale, nawet osobnych formularzy nie mieli, tylko miałem jeszcze raz
    wypełnić ten sam, co o wydanie karty...

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-05-28 17:46:01
    Od: Ra <a...@a...com>

    Mithos pisze:
> [...]
    >
    > Wstępnie wyliczono mi jakiś bardzo duży limit (po uwzględnieniu już
    > posiadanych), więc z mniejszym według pracownika banku tym bardziej nie

    mi kilkadziesiąt tysięcy a nie dostałem nawet 20% tej kwoty

  • 6. Data: 2009-05-28 19:12:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Niedawno chcieli więcej (obowiązkowo 6 miesięczna historia wpływów na
    > konto).

    a wcześniej byłeś w tej samej placówce czy tym razem próbowałeś w innej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-05-28 19:37:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > a wcześniej byłeś w tej samej placówce czy tym razem próbowałeś w innej?

    W innej.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-05-28 19:58:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W innej.

    to może dlatego inaczej z Tobą rozmawiali...

    kk Alior jest fajna, wszedzie autoryzacja PINem z wyjątkiem mojego
    lokalnego Kerfura - tam się muszę podpisać, jak to wyjaśnić?

    jak korzystałem z innych kart z chipem to ww. sklepie autoryzowałem
    transakcje PINem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-05-28 20:56:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > kk Alior jest fajna, wszedzie autoryzacja PINem z wyjątkiem mojego
    > lokalnego Kerfura - tam się muszę podpisać, jak to wyjaśnić?

    Fajna czy nie fajna, ja chcę zgarnąć 100 PLN z konkursu :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-05-29 06:45:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 28 May 2009 19:39:10 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Teraz trenuję podwyższenie limitu - jak się okazało pierwszy przypadek w
    > oddziale, nawet osobnych formularzy nie mieli, tylko miałem jeszcze raz
    > wypełnić ten sam, co o wydanie karty...

    Tak, oni to traktują po prostu jako nową umowę.
    Też byłem pierwszy u siebie. Ale decyzja+wykonanie zajęły 24+24 godziny.

    To czego bank nie umie to... zmiana okresu rozliczeniowego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl