    From: r...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bye-bye E-pakiecie
    Date: Wed, 3 Jun 2009 11:31:39 -0700 (PDT)

    > Z nowej TOiP wynika, ze nie tylko przelewy platne 0,90, ale zlecenie stale
    > tez i to 1,50 zl za zlecenie. Mam troche zlecen, ktorych w tym miesiacu juz
    > nie wyniose, wiec... bedzie troche bolalo...

    Ja przeanalizowałem mój sposób korzystania z e-pakietu FB i wyszło mi,
    że biorąc pod uwagę liczbę bankomatów w moim mieście i oddziałów
    pozostał na placu boju... eurobank. Do wypłat w zagranicznych
    bankomatach używam od 2 lat Mastercarda z BZWBK wydanego do konta24
    walutowego (o wiele lepsze kursy wymiany niż na karcie Fortisa, nawet
    z prowizją 1,50EUR). W PL z bankomatu korzystałem tak sporadycznie, że
    wszelkie plusy VISY Fortisa zeszły na plan dalszy. Koszt przelewów był
    dla mnie kluczowy i oprocentowanie środków. Konto online eurobanku
    wraz z ich rachunkiem oszczędnościowym wygrało z Nordeą i Aliorem.
    Żal mi, że Fortis w taki sposób "zmusza" długoletnich klientów do
    odejścia... no, ale mamy "kryzys", a bank to nie instytucja
    charytatywna. :P
    R.