  • 11. Data: 2009-06-05 17:06:00
    Temat: Re: Bye-bye E-pakiecie
    Od: m...@i...pl

    On 5 Cze, 17:37, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > z infolinii telefonicznej, mam już ich dość - rachunek pojdzie do
    > kasacji
    > na razie zostawię, żeby mieć dostęp do historii i danych kontrahentow
    > ale dzialal bede z innego rachunku.

    Otwierales rachunek na Wiejskiej? Moze warto sie skontaktowac
    bezposrednio z oddzialem... Z moich kontaktow z tym oddzialem wynika,
    ze sa bardzo otwarci na klienta i staraja sie pomoc...

    MK

  • 12. Data: 2009-06-07 09:30:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <m...@i...pl>
    > Otwierales rachunek na Wiejskiej? Moze warto sie skontaktowac
    > bezposrednio z oddzialem... Z moich kontaktow z tym oddzialem wynika,
    > ze sa bardzo otwarci na klienta i staraja sie pomoc...

    otwieralem w 2000 jak planet wystartowal w PPA Banku
    wtedy byl tylko oddzial na Marynarskiej a centrala w Krakowie.

    Na razie r-k zostanie ale ruch na nim prawie zaniknie
    *** blad ***

  • 13. Data: 2009-06-07 10:31:36
    Od: Raff <r...@g...com>

    > Na razie r-k zostanie ale ruch na nim prawie zaniknie

    Ja jutro składam wypowiedzenie umowy rachunku. Nie będę płacić 7 zł
    miesięcznie za prawo do dysponowania rachunkiem, na którym i tak nie
    będzie już ruchu. Fortis w Polsce po przejęciu całej grupy przez BNP
    Paribas i tak czekają zmiany - może nawet w kierunku zbieżnym do
    Lukasa (nowa TPiO to zmodyfikowany Dominet, więc pierwszy krok przez
    BNP już zrobiony), więc nie mam na co czekać. Już wolę Francuzów z
    SocGen (eurobank) :).
    R.

  • 14. Data: 2009-06-07 10:49:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Raff" <r...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...

[...]

    A ja sadze, ze Fortis pozostanie wydzielony dla klientow z wyzszego
    segmentu. Konto mam beplatne do konca roku, wiec zamierzam go uywac. Nie
    chce przechodzic do banku, ktory za miesiac zmieni oferte na gorsza... wole
    poczekac a wszystkie beda mialy zmiany za soba i wtedy wybrac to co mi
    najbardziej odpowiada :D.

    MK

  • 15. Data: 2009-06-07 11:05:41
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 7 Cze, 12:49, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    wole
    > poczekac a wszystkie beda mialy zmiany za soba i wtedy wybrac to co mi
    > najbardziej odpowiada :D.

    A co sądzicie o ofercie Banku Pocztowego - kartą można wypłacać
    bezpłatnie z bankomatów Euronetu, PKO BP i Cash4You/Kredyt Bank i
    chyba także na pocztach - to już całkiem sporo jak na taki mały bank.
    Koszty korzystania z rachunku też nie za wysokie - a przy odpowiednich
    obrotach na karcie nie ma opłat. Bankowość elektroniczna też jakoś tak
    "inteligo-podobna". Hmm...
    R.