    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Fortis Bank] Bye-bye E-pakiecie
    Date: Thu, 28 May 2009 23:13:30 +0200
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Informacja dla E-pakietowcow, ktorzy nie odebrali jeszcze snail-mailowej
    korespondencji z banku...
    Od 15 czerwca zmienia sie TOiP. Dwie najwazniejsze zmiany obejmuja
    wprowadzenie oplat za wyplaty poza bankomatami Fortisa, Dominetu i Euronetu
    (3% min 5PLN) oraz wprowadzenie oplaty za przelewy zewnetrzne za
    posrednictwem Pl@nety (0,90PLN) - oplata za zlecenia telefoniczne bez zmian,
    czyli 0,50PLN za przelew. Bezprowizyjne wyplaty pozostaja dla posiadaczy
    kart Gold i Platinum. Ja doszedlem jednak do wniosku, ze w takim razie
    lepiej przeksztalcic E-pakiet w Pakiet Zloty, bo tam rowniez, majac karte
    Gold, mam bezprowizyjny dostep do wszystkich bankomatow, a dodatkowo nie
    musze placic prowizji za prowadzenie konta :). Dyspozycje zlozylem
    oczywiscie za posrednictwem Pl@nety, ciekawe czy beda chcieli mnie ciagnac
    do placowki. Mam nadzieje, ze nie, a jesli tak to chyba upomne sie o moja
    nagrode po ktora nie mialem czasu sie wybrac przez prawie 2 lata ;).

    W zwiazku ze zmianami w Fortisie na moja liste obserwacyjna wskoczyla
    Nordea.

    MK

    PS. Hehe... nie tak dawno temu chwalilem sie, ze Fortis przy zmianach TOiP
    nie dotykal starych pakietow...