  • 1. Data: 2009-05-28 12:18:44
    Temat: Duże zmiany w interfejsie mBanku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Chyba jeszcze nikt nie pisał:

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=389

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=400

    Wreszcie jest potrójny przelew ZUS i przelew zdefiniowany do US.

    Natomiast nie podoba mi się zmiana ekranu listy rachunków.

  • 2. Data: 2009-05-28 13:23:27
    Temat: Re: Duże zmiany w interfejsie mBanku
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > Wreszcie jest potrójny przelew ZUS i przelew zdefiniowany do US.
    >
    > Natomiast nie podoba mi się zmiana ekranu listy rachunków.

    rachunki powinny byc pogrupowane jak w bzwbk,
    i najlepiej rozbite (grupy) na firmowe/osobiste .
    (i w ogole te grupowanie powinno byc dowolne ustawiane przez usera, kilka
    godzin roboty dla 1 programisty)

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 3. Data: 2009-05-28 13:27:22
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gvm391$sf2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > i najlepiej rozbite (grupy) na firmowe/osobiste .
    > (i w ogole te grupowanie powinno byc dowolne ustawiane przez usera, kilka

    widze ze najwazniejszy rachunek (firmowy) bedzie na pierwszym miejscu, to
    dobrze

  • 4. Data: 2009-05-28 13:45:33
    Od: Solos <U...@g...com>

    Szkoda, ze nie zmieni sie wyglad na cos troche bardziej nowoczesnego -
    np. tak jak to wyglada w Multibanku. Duzo bardziej czytelnie i estetycznie.

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 5. Data: 2009-05-28 19:08:09
    Od: m...@g...com

    On May 28, 3:45 pm, Solos <U...@g...com>
    wrote:
    > Szkoda, ze nie zmieni sie wyglad na cos troche bardziej nowoczesnego -
    > np. tak jak to wyglada w Multibanku. Duzo bardziej czytelnie i estetycznie.

    Czytelnie i estetycznie? Owszem, wreszcie ktos pomyslal, i dodal
    jakies skroty do strony glownej - to plus.Szkoda, ze nie pomysleli
    jeszcze o dodaniu do strony glownej kart itp. - wejscie w szczegoly
    transakcji KK wymaga obecnie bodaj czterech klikniec - troche tego
    duzo.

    Jak dla mnie Multibank i jego interfejs uzytkownika jest wkurzajacy z
    tym przemieszczaniem sie wylacznie przez glowne menu pomiedzy kontami.
    Wg mnie tu calkiem fajnie wypada TBP - nie mozna miec wszystkiego, ale
    calkiem sporo rzeczy da sie jednak wyciagnac na pulpit. W Aliorze w
    teorii tez jest fajnie, praktyka troche gorsza (tam akurat korzystam
    wylacznie z KK i znowuz - dostanie sie z historii do innych danych
    karty tez jest srednio intuicyjne).

    W Multibanku pomysl z ciaglym wybieraniem 'szczegoly/historia/blokady'
    itp. jest OKDP - zwlaszcza, ze 'szczegoly' sa zawsze wybrane
    domyslnie, ich uzytecznosc jest znikoma, a do takiej np. historii
    przejsc da sie tylko wracajac na ekran glowny. Moze to nie tyle
    estetyka, co ergonomia - ale wygodne to zdecydowanie nie jest.

    mucher

  • 6. Data: 2009-05-29 07:25:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ogólnie to mBank (no i Multi również) ma interface z poprzedniego
    rozdania czyli taki, których nie można sobie modyfikować (chodzi mi o
    stronę startową, która pokazuje się zaraz po zalogowaniu). Ja na razie
    korzystałem z Nordea i Aliora, a wiem że jeszcze w Toyota Bank tak jest,
    i powiem szczerze, że bardzo jest to pomocne. Różnie ludzie konta
    wykorzystują a z góry narzucony scenariusz jest czasami po prostu
    uciążliwy. Prosty przykład - jak byłem w Multi nie mogłem się doprosić
    aby na stronie głównej po zalogowaniu był od razu link do opcji "wykonaj
    przelew", zresztą w mBanku też się trzeba deko naklikać. Także mimo tych
    szybko widocznych blokad, uważam że interface mBank/Multi są już niestety
    lekko zacofane ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2009-05-29 08:25:01
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 29 Maj, 09:25, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > szybko widocznych blokad, uważam że interface mBank/Multi są już niestety

    własnie to jest zaleta mbanku, że jest maksymalnie prosty i można z
    dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
    mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alior

    --
    plusz

  • 8. Data: 2009-05-29 08:36:55
    Od: sorden <s...@w...pl>

    plusz wrote:

    > własnie to jest zaleta mbanku, że jest maksymalnie prosty i można z
    > dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
    > mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alior

    Alior ma dedykowany interfejs dla urzadzen mobilnych. Dlaczego nie chcialbys
    aby mbank mial cos podobnego ?

    --
    in

  • 9. Data: 2009-05-29 08:49:08
    Od: Marx <M...@n...com>

    Niestety czasem tez psuja, np nie da sie otworzyc w nowej karcie
    potwierdzen wykonania przelewu tak, jak bylo to kiedys.
    Marx

  • 10. Data: 2009-05-29 09:15:11
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 29 maj 2009 o 10:25 GMT, plusz napisał(a):

    > własnie to jest zaleta mbanku, że jest maksymalnie prosty i można z
    > dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
    > mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alior

    No popatrz, u mnie na komorce alior(standardowy, nie mobile) dziala dobrze,
    natomiast mbank ma problemy z ramkami...

    Pozdrawiam
    Brzezi