eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Expander, Open Finance - niekompetencja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2007-03-22 18:09:21
    Temat: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    Może moje doswiadczenia zaoszczedza komus czasu.

    Expander - To bylo 2 lata temu. Umowilem sie z doradca, przyszedlem,
    opowiedzialem co i jak, i do radca stwierdzil ze nie mam zdolnosci
    kredytowej. No wiec przeszedlem sie wzdluz ul Targowej w wawie (ma ze 2 km i
    jest tam z 10 bankow) bezposrednio do bankow i o dziwo znalazlem 3 ktorej
    dadza mi kredyt bez problemu. Myslicie, ze to byly jakies male, nieznane
    banki? Nic z tego, to byl BPH, PKO BP i Multibank.

    Open Finance - Bylem dzisiaj. Wczesniej do wybranego oddzialu wyslalem
    formularz, zadzwonil doradca, wypytal sie o moja sytuacje finansowa i
    powiedzial ze sie skontaktuje. Po paru dniach skontaktowal sie kto inny, z
    innego oddzialu, a na miejscu okazalo sie, ze jeszcze raz sie pyta o moja
    sytuacje finansowa, a swoje swiatle przemyslenia wysle mi emailem.
    Wnioski:
    - maja w d... wygode klienta, bo mnie przeniesli gdzieindziej bez pytania
    - maja burdel w przesylaniu informacji
    - pracownik byl niekompetenty i nie potrafil nic powiedziec na miejscu. Musi
    sie dopiero sam nauczyc.

    Tak BTW moze wiecie, czy pytanie o sytuacje finansowa przez telefon mozna
    uznac za probe wyludzenia danych osobistych? Przeciez kazdy moze do mnie
    zadzwonic i sie podac za pracownika Open Finance.

    pozdrawiam
    Maciek

    ----------------------------------------------------
    ----------------------------
    I am using the free version of SPAMfighter for private users.
    It has removed 164 spam emails to date.
    Paying users do not have this message in their emails.
    Try SPAMfighter for free now!



  • 2. Data: 2007-03-22 19:28:05
    Temat: Re: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl>

    Mysle, ze to zalezy od konkretnego oddziału i jednostki.
    Korzystałam z OpenFinance (fakt w dużo mniejszej miejscowości - mze w takiej
    bardziej im zależy na kliencie - kazdym bez wzgedu na wysokość kredytu) i
    doradca był zawsze pod telefonem, mailem i sam dzwonił z informacjami o tym
    jak sie sprawy kredytu posuwają.
    Zalezy na kogo sie trafi a najlepiej 'udezyć' do kogoskto wczesniej
    korzystął z usług danej osoby i jest zadowolony.

    Pozdr.


    Użytkownik "Maciej Laskowski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d282b$4602c64e$57cfb525$28882@news.chello.pl...
    > Może moje doswiadczenia zaoszczedza komus czasu.
    >
    > Expander - To bylo 2 lata temu. Umowilem sie z doradca, przyszedlem,
    > opowiedzialem co i jak, i do radca stwierdzil ze nie mam zdolnosci
    > kredytowej. No wiec przeszedlem sie wzdluz ul Targowej w wawie (ma ze 2 km
    i
    > jest tam z 10 bankow) bezposrednio do bankow i o dziwo znalazlem 3 ktorej
    > dadza mi kredyt bez problemu. Myslicie, ze to byly jakies male, nieznane
    > banki? Nic z tego, to byl BPH, PKO BP i Multibank.
    >
    > Open Finance - Bylem dzisiaj. Wczesniej do wybranego oddzialu wyslalem
    > formularz, zadzwonil doradca, wypytal sie o moja sytuacje finansowa i
    > powiedzial ze sie skontaktuje. Po paru dniach skontaktowal sie kto inny, z
    > innego oddzialu, a na miejscu okazalo sie, ze jeszcze raz sie pyta o moja
    > sytuacje finansowa, a swoje swiatle przemyslenia wysle mi emailem.
    > Wnioski:
    > - maja w d... wygode klienta, bo mnie przeniesli gdzieindziej bez pytania
    > - maja burdel w przesylaniu informacji
    > - pracownik byl niekompetenty i nie potrafil nic powiedziec na miejscu.
    Musi
    > sie dopiero sam nauczyc.
    >
    > Tak BTW moze wiecie, czy pytanie o sytuacje finansowa przez telefon mozna
    > uznac za probe wyludzenia danych osobistych? Przeciez kazdy moze do mnie
    > zadzwonic i sie podac za pracownika Open Finance.
    >
    > pozdrawiam
    > Maciek
    >
    > ----------------------------------------------------
    ----------------------
    ------
    > I am using the free version of SPAMfighter for private users.
    > It has removed 164 spam emails to date.
    > Paying users do not have this message in their emails.
    > Try SPAMfighter for free now!
    >
    >



  • 3. Data: 2007-03-23 07:13:19
    Temat: Re: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Od: "mk" <n...@l...pl>


    > Tak BTW moze wiecie, czy pytanie o sytuacje finansowa przez telefon mozna
    > uznac za probe wyludzenia danych osobistych?

    to zależy czy to o co pytanją jest daną osobową w świetle ustawy imo

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/45d55022422ce0e9c1256657004e4c9a/$FIL
    E/D19970883Lj.pdf



  • 4. Data: 2007-03-23 10:24:19
    Temat: Re: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>


    Użytkownik "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:etukug$nms$1@inews.gazeta.pl...
    > Mysle, ze to zalezy od konkretnego oddziału i jednostki.
    > Korzystałam z OpenFinance (fakt w dużo mniejszej miejscowości - mze w
    > takiej
    > bardziej im zależy na kliencie - kazdym bez wzgedu na wysokość kredytu) i
    > doradca był zawsze pod telefonem, mailem i sam dzwonił z informacjami o
    > tym
    > jak sie sprawy kredytu posuwają.
    > Zalezy na kogo sie trafi a najlepiej 'udezyć' do kogoskto wczesniej
    > korzystął z usług danej osoby i jest zadowolony.

    Moze w mniejszym miescie prowizja, ktora dostanie doradca wiecej dla niego
    znaczy niz w wawie i bardziej sie stara.
    A moze ja jestem zbyt wymagajacym klientem, bo uwazam, ze powinienem dostac
    oferty lepsze niz to, co sam moge znalezc w internecie. Moze te organizacje
    sa dla ludzi, ktorzy czerwienia sie na samo slowo "pieniadze" :-)
    W kzadym razie wyslalem do Open Finance maila z uwagami i narazie dostalem
    przeprosiny od call center. Z tego co wiem, duza czesc pracy call center
    polega na przepraszaniu i obiecywaniu poprawy :-)

    pozdr
    Maciek



    ----------------------------------------------------
    ----------------------------
    I am using the free version of SPAMfighter for private users.
    It has removed 165 spam emails to date.
    Paying users do not have this message in their emails.
    Try SPAMfighter for free now!



  • 5. Data: 2007-03-23 10:27:58
    Temat: Re: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    >
    >> Tak BTW moze wiecie, czy pytanie o sytuacje finansowa przez telefon mozna
    >> uznac za probe wyludzenia danych osobistych?
    >
    > to zależy czy to o co pytanją jest daną osobową w świetle ustawy imo
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/45d55022422ce0e9c1256657004e4c9a/$FIL
    E/D19970883Lj.pdf
    >
    Niby wysokosc moich zarobkow, wartosc mieszkania, saldo karty kredytowej itp
    nie pozwalaja mnie zidentyfikowac. Chociaz skoro zna moj telefon, to juz
    moze. Jakby dzieki temu odrobili prace domowa i sie przygotowali, to bym sie
    nie czepial. A tak to ich pomecze za to, ze musialem odcierpiec godzine w
    korkach.

    ----------------------------------------------------
    ----------------------------
    I am using the free version of SPAMfighter for private users.
    It has removed 165 spam emails to date.
    Paying users do not have this message in their emails.
    Try SPAMfighter for free now!



  • 6. Data: 2009-12-03 20:24:27
    Temat: Re: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Od: "waldemarpo" <waldemarpopek@WYTNIJ_TOop.pl>


    open finance ma często problemy techniczne, potrafi nie odpowiadać na pytania i
    reklamacje, 0d 2 dni próbuję założyć lokatę i nic.Zgłaszam ti,nikt nie odpowiada.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1