  • 1. Data: 2007-03-22 11:57:44
    Temat: BPH - dwa konta - dostęp przez I-net - jedno zablokowane
    Od: "fil" <f...@p...onet.pl>

    Mam pytanie odnośnie dostępu do kont w Banku Bph przez internet:

    Mam 2 konta w tym banku. Jedno, które traktuje jako depozyt, oraz drugie na
    którym mam "drobne" - służące do wykonywania płatności, pobierania szmalu z
    bankomatów itp.

    Obecnie chciałbym korzystać z internetu przy dostępie do tego drugiego konta,
    podczas gdy pierwsze w dalszym ciągu wymagałoby mojej osobistej interwencji w
    banku przy jakiejkolwiek operacji obciążającej owe konto.

    Czy istnieje możliwość aby był dostęp do jednego konta a do innego już nie,
    mając aktywną usługę "internetową" (fachowa nazwa nie jest mi znana) ?

    Dwoniąc do biura obsługi klienta dostaje sprzeczne informacje. Raz tak, a raz
    inaczej. Rozwiązaniem jest oczywiście spróbowanie samemu. Ale może wpierw
    warto zapytać kogoś kto jest w podobnej sytuacji. No właśnie: czy ktoś z
    szanownych grupowiczów ma więcej niż jedno konto w ww banku i ma dostęp przez
    internet i jednocześnie uzyskał efekt taki jak opisałem wyżej: {dostęp do
    jednego z kont jest zablokowany}, ewentualnie wie na 100% że da/{nie da} się
    tak zrobić.

    Pozdrowienia
    Fil

  • 2. Data: 2007-03-22 16:13:16
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > jednego z kont jest zablokowany}, ewentualnie wie na 100% że da/{nie da}
    > się
    > tak zrobić.

    tak, da sie. w umowie na dostep przezinternet zaznaczaszjakie konto ma byc
    dostepne, ew. zaznaczasz w jakim zakresie - np. tylkopodglad, bez mozliwosci
    dokonywania przlewow, itp.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2007-03-22 18:02:31
    Od: "Fil" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > dostepne, ew. zaznaczasz w jakim zakresie - np. tylkopodglad, bez mozliwosci

    ok, dzięki.
    Ale mam jeszcze wątpliwość: Owa umowa którą mam podpisać, to czy jest w formie
    papierowej ? Jeśli tak, to rozumiem że mam wypisać numery moich kont w
    odpowiednich rubrykach i zaznaczyć przy tych kontach "poziom dotępu". Dobrze
    rozumię ?

    Dzięki i pozdrawiam
    Fil

  • 4. Data: 2007-03-22 18:31:00
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > tak, da sie. w umowie na dostep przezinternet zaznaczaszjakie konto ma byc
    > dostepne, ew. zaznaczasz w jakim zakresie - np. tylkopodglad, bez
    > mozliwosci dokonywania przlewow, itp.

    A mi się wydaje że przy kontach prywatnych nie ma takiej możliwości.
    Przy firmowym można nie mieć możliwości podgladu pod określone konta -
    ogólnie konfigurowalność lepsza.

    Darek

  • 5. Data: 2007-03-22 18:32:02
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > jednego z kont jest zablokowany}, ewentualnie wie na 100% że da/{nie da}
    > się
    > tak zrobić.

    na 99,99% nie da się.

    Darek