  • 1. Data: 2007-03-21 20:06:21
    Temat: KK Citi
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    jednak karta ta nie jest dobra do placenia w walucie innej niz zlotowki...

    probowalem w dolarach amerynkanskich, latach lotewskich a teraz euro,
    mialem nadzieje, ze chociaz w euro sie oplaca, ale jednak raczej nie

    platnosc z 15.03 zostala rozliczona po kursie 4,05zl
    w kantorze euro kosztowalo wtedy 3,93zl

    12gr roznicy to dosc duzo

    czyli karta citi jest b.fajna, ale jak sie z niej korzysta w kraju

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-03-22 07:11:46
    Temat: Re: KK Citi
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:
> [...]
    > w kantorze euro kosztowalo wtedy 3,93zl
    >
    > 12gr roznicy to dosc duzo
    >
    > czyli karta citi jest b.fajna, ale jak sie z niej korzysta w kraju

    Moja płatność z 01.03.2007 w dolarach została rozliczona po kursie
    3,0875 a z tego co podaje NBP na ten dzień 2,9525 czyli podobnie jak u
    Ciebie.
    A jeżeli chodzi o najlepsze karty w temacie przeliczania to tylko ING
    czy jest coś jeszcze? Rajfi, Mille? Pamiętam, że w multi też to za
    ciekawie nie wychodziło.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-22 08:58:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > A jeżeli chodzi o najlepsze karty w temacie przeliczania to tylko ING
    > czy jest coś jeszcze? Rajfi, Mille? Pamiętam, że w multi też to za

    karta ING na pewno jest dobra do płatności w walutach, teraz mam zamiar
    przetestować MC z Mille ;-)

    karty z BZ WBK +3% za przewalutowanie jezeli waluta inna niz euro,

    jezeli macie jakies doswiadczenia z platnosciami kartami w innych walutach
    to wrzuccie tutaj info...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-03-22 11:39:48
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    [...]
    > karty z BZ WBK +3% za przewalutowanie jezeli waluta inna niz euro,

    Ale, co ciekawe, to _chyba_ dotyczy tylko kart VISA.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2007-03-22 16:52:39
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ale, co ciekawe, to _chyba_ dotyczy tylko kart VISA.
    >
    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    moze to ktos potwierdzic?

    mam MC w Mille, ale jeszcze nie probowalem...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-03-22 19:35:44
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > jezeli macie jakies doswiadczenia z platnosciami kartami w innych walutach
    > to wrzuccie tutaj info...

    Ja niedługo będę kupował trochę książek - w dolarach będzie płatność,
    więc mogę przetestować rajfiego MC UEFA jak go tylko dostanę.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-03-22 21:07:21
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja niedługo będę kupował trochę książek - w dolarach będzie płatność,
    > więc mogę przetestować rajfiego MC UEFA jak go tylko dostanę.

    daj znac jak przyjdzie obciazenie, do tej pory the best (do platnosci
    walutowych) okazala sie MC z ING

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-03-23 08:32:45
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    [...]
    > moze to ktos potwierdzic?

    Sprawa mnie zaintrygowala wiec sprawdzilem TOiP BZWBK.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/taryfa_dla_cieb
    ie.pdf

    Rozdzial VII, punkt 10.

    Dokonanie transakcji bezgotówkowej - bez oplat
    UWAGA: w przypadku transakcji zagranicznych dokonywanych kartami systemu
    Visa w walucie innej niz EUR do wartości transakcji doliczana jest
    automatycznie prowizja za przewalutowanie transakcji w wysokości 3 % (nie
    dotyczy kart Visa BZ WBK Platinum Porsche).

    Wychodzi, ze placac kartami MasterCard nie ma tej 3% prowizji...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 9. Data: 2007-03-23 09:47:32
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2007 08:11:46 +0100, Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > A jeżeli chodzi o najlepsze karty w temacie przeliczania to tylko ING
    > czy jest coś jeszcze? Rajfi, Mille? Pamiętam, że w multi też to za

    Dwie transakcje 16.03 w EURO kartami wydanymi przez BPH:
    - KK MasterCard - kurs 3,9835 (rachunek karty obciążono 17.03)
    - płaska Maestro - kurs 3,9386 (rachunek obciążono 21.03)

    pozdr
    JotBe

  • 10. Data: 2007-03-23 09:58:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > - KK MasterCard - kurs 3,9835 (rachunek karty obciążono 17.03)
    > - płaska Maestro - kurs 3,9386 (rachunek obciążono 21.03)

    wygląda na to, że znacznie lepiej niż w Citi, chociaż pewnie nie tak dobrze
    jak w ING

    pozdr.
    RobertS