    From: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Date: Fri, 23 Mar 2007 11:24:19 +0100

    Użytkownik "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:etukug$nms$1@inews.gazeta.pl...
    > Mysle, ze to zalezy od konkretnego oddziału i jednostki.
    > Korzystałam z OpenFinance (fakt w dużo mniejszej miejscowości - mze w
    > takiej
    > bardziej im zależy na kliencie - kazdym bez wzgedu na wysokość kredytu) i
    > doradca był zawsze pod telefonem, mailem i sam dzwonił z informacjami o
    > tym
    > jak sie sprawy kredytu posuwają.
    > Zalezy na kogo sie trafi a najlepiej 'udezyć' do kogoskto wczesniej
    > korzystął z usług danej osoby i jest zadowolony.

    Moze w mniejszym miescie prowizja, ktora dostanie doradca wiecej dla niego
    znaczy niz w wawie i bardziej sie stara.
    A moze ja jestem zbyt wymagajacym klientem, bo uwazam, ze powinienem dostac
    oferty lepsze niz to, co sam moge znalezc w internecie. Moze te organizacje
    sa dla ludzi, ktorzy czerwienia sie na samo slowo "pieniadze" :-)
    W kzadym razie wyslalem do Open Finance maila z uwagami i narazie dostalem
    przeprosiny od call center. Z tego co wiem, duza czesc pracy call center
    polega na przepraszaniu i obiecywaniu poprawy :-)

    pozdr
    Maciek

    It has removed 165 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!