    From: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Date: Thu, 22 Mar 2007 19:09:21 +0100

    Może moje doswiadczenia zaoszczedza komus czasu.

    Expander - To bylo 2 lata temu. Umowilem sie z doradca, przyszedlem,
    opowiedzialem co i jak, i do radca stwierdzil ze nie mam zdolnosci
    kredytowej. No wiec przeszedlem sie wzdluz ul Targowej w wawie (ma ze 2 km i
    jest tam z 10 bankow) bezposrednio do bankow i o dziwo znalazlem 3 ktorej
    dadza mi kredyt bez problemu. Myslicie, ze to byly jakies male, nieznane
    banki? Nic z tego, to byl BPH, PKO BP i Multibank.

    Open Finance - Bylem dzisiaj. Wczesniej do wybranego oddzialu wyslalem
    formularz, zadzwonil doradca, wypytal sie o moja sytuacje finansowa i
    powiedzial ze sie skontaktuje. Po paru dniach skontaktowal sie kto inny, z
    innego oddzialu, a na miejscu okazalo sie, ze jeszcze raz sie pyta o moja
    sytuacje finansowa, a swoje swiatle przemyslenia wysle mi emailem.
    Wnioski:
    - maja w d... wygode klienta, bo mnie przeniesli gdzieindziej bez pytania
    - maja burdel w przesylaniu informacji
    - pracownik byl niekompetenty i nie potrafil nic powiedziec na miejscu. Musi
    sie dopiero sam nauczyc.

    Tak BTW moze wiecie, czy pytanie o sytuacje finansowa przez telefon mozna
    uznac za probe wyludzenia danych osobistych? Przeciez kazdy moze do mnie
    zadzwonic i sie podac za pracownika Open Finance.

    pozdrawiam
    Maciek

    It has removed 164 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!