    From: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Date: Fri, 23 Mar 2007 11:27:58 +0100

    > to zależy czy to o co pytanją jest daną osobową w świetle ustawy imo
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/45d55022422ce0e9c1256657004e4c9a/$FIL
    E/D19970883Lj.pdf

    Niby wysokosc moich zarobkow, wartosc mieszkania, saldo karty kredytowej itp
    nie pozwalaja mnie zidentyfikowac. Chociaz skoro zna moj telefon, to juz
    moze. Jakby dzieki temu odrobili prace domowa i sie przygotowali, to bym sie
    nie czepial. A tak to ich pomecze za to, ze musialem odcierpiec godzine w
    korkach.

    It has removed 165 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!