  • 1. Data: 2007-03-22 06:20:15
    Temat: umowa o prace na czas określony - jaka karta kredytowa??
    Od: <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytanie jak w temacie - umowa o pracę zawarta została na czas określony od
    listopada 2006 na jeden rok. Jest to kolejna umowa (łacznie około 3 lat u tego
    pracodawcy) z tym samym pracodawcą. Dochód neto 1300 - 1400 złotych. Są jakieś
    szanse, że otrzymam gdzieśkolwiek kartę kredytową bezproblemowo?? Probowaliśmy
    (karta nie ma być dla mnie) w Polbanku, ale pomijając, niekompetentą obsługę,
    strasznie długi czas obsługi, jeszcze dłuższy czas rozpatrywania wniosku, i
    parę innych nieciekawych/niemiłych rzeczy, karty nie dostaliśmy. Jakieś inne
    propozycje??

  • 2. Data: 2007-03-22 22:16:02
    Od: "Ag" <a...@w...pl>

    jesli nie masz zachwaszczonego BIKu to swobodnie dostaniesz karte w pekao
    sa. limit tak na moje oko 2000zl. do karty kredytowej nie musisz zakladac
    konta. Bedziesz mial polecenie zaplaty z innego konta w innym banku. pobierz
    sobie ze stronki zaswiadczenie o zatrudnieniu i tyle.
    karty kredytowe kosztuja od 25zl/rok do 70zl/rok w zaleznosci od karty i
    limitu. okres bezodsetkowy od 45 do 54 dni.
    pozdrawiam
    raf

  • 3. Data: 2007-03-23 07:13:36
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    f...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > parę innych nieciekawych/niemiłych rzeczy, karty nie dostaliśmy. Jakieś inne

    Możesz spróbować w:
    mille - http://www.millenet.pl
    citi - http://www.citibank.pl
    rajfi - http://www.raiffeisen.pl
    ing - http://www.ing.pl
    bph - http://www.bph.pl

    PS adresy pisałem z głowy więc może wystąpić jakaś mała zmyłka.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-23 07:45:21
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
    > rajfi - http://www.raiffeisen.pl

    Tu trzeba miec umowe minimum na 2 lata (bo na tyle wydawana jest karta).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-03-23 18:52:57
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    f...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > Jakieś inne propozycje??

    Możesz też spróbować tak. Poszukaj w ofercie marketów - auchan, tesco,
    ikea idp czy nie mają jakieś oferty karty kredytowej z minimum
    formalności. Jeżeli dostaniesz taką kartę to poczekasz miesiąc i możesz
    ją przenieść do np rajfiego i wziąść sobie MC uefa za 25zł na rok co już
    jest nieźle. No chyba, że któryś za banków przyzna ci kk za 0zł to nie
    będziesz musiał slalomować ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski