  • 1. Data: 2014-06-21 14:48:07
    Temat: dziwne zdarzenie w banku ING
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    wydano mi kartę prepaid maestro nie pobierając opłaty.
    pracownice wymyśliły że trzeba albo wpłacić gotówką 15zł
    na rachunek karty (aby bank sobie pobrał opłatę) ale wtedy
    pobiorą prowizję 5zł albo zasilić kartę przelewem. Nadto
    zapewniły mnie że nie uda mi się dokonać wpłaty w ich
    przecudnym wpłatomacie.

    zadeklarowałem przelew z innego banku, dostałem kartę gratis
    po chwili na ich komputerze ją aktywowałem a jak już była
    aktywna to wpłaciłem 20zł na konto karty - wpłata sie ładnie
    zaksięgowała, od kilku dni żadnej opłaty bank nie pobrał.

    Saldo 20zł już zużyłem, na 4 doładowania gsm, nic nie wskazuje
    aby bank zamierzał pobierać jakąkolwiek opłatę.

    mam pytanie: Czy to co sie zdarzyło to pomyłka na korzyść
    klienta czy normalne standardowe procedury banku ING?

  • 2. Data: 2014-06-21 14:53:21
    Temat: Re: dziwne zdarzenie w banku ING
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Wydanie karty ze standardowym wizerunkiem, bez nadruku imienia i
    nazwiska (Opłata nie jest pobierana w przypadku, gdy zakup karty jest
    równoczesny ze złożeniem wniosku o pożyczkę w ING Banku Śląskim.) 0 zł
    / 15 zł

    Prawdopodobnie ze wzgledu na system naliczen opla w ing (1 do 28 dzien
    miesiaca) oplata zostanie naliczona po 28 czerwca i spowoduje debet na
    karcie w przypadku braku srodkow na niej.

  • 3. Data: 2014-06-22 11:41:31
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Podpisywałeś umowę?

    -----

  • 4. Data: 2014-06-22 13:01:58
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    tak, podpisywałem

  • 5. Data: 2014-06-23 12:13:48
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Nie rozumiem idei kart "prepaid" do ktorych trzeba podpisywać umowę.

    -----

  • 6. Data: 2014-06-26 23:43:06
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 czerwca 2014 12:13:48 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > Nie rozumiem idei kart "prepaid" do ktorych trzeba podpisywaďż˝ umowďż˝.

    ja też - trochę mnie zakręcili. Podpisałem - sam nie wiem co i po co...