  • 1. Data: 2014-06-22 13:11:29
    Temat: czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do KNF?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    bank nie zrobił mi żadnej krzywdy, nie straciłem ani grosika

    poinformowałem KNF (korzystając z ogólnie znanego formularza)
    że konkretny bank krajowy działający w formie spółki akcyjnej
    posiada procedury rażąco niezgodne z polskim prawem, opisałem
    co konkretnie jest nieprawidłowe i dlaczego tak uważam.

    załóżmy że KNF podzieli moją opinię i zażąda zmian regulaminu
    otwierania rachunków bankowych dla przedsiębiorców...

    czy dostanę jakiegokolwiek emaila informującego o efektach
    podjętych przez KNF działań?! Jak myślicie?!

  • 2. Data: 2014-06-22 21:12:51
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-06-22 13:11, zarząd komplementariusza wrote:

    > czy dostanę jakiegokolwiek emaila informującego o efektach
    > podjętych przez KNF działań?! Jak myślicie?!

    Zapewne tylko skończy się tylko na powiadomieni o powzięciu
    informacji...w którym będzie pokrętne/mniej pokrętne info o tym czy mogą
    czy nie mogą coś zrobić ze skargą.

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2014-06-22 22:19:19
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" <z...@p...pl>
    napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >posiada procedury rażąco niezgodne z polskim prawem, opisałem
    >co konkretnie jest nieprawidłowe i dlaczego tak uważam.

    Można wiedzieć w jakiej sprawie? Zakupu karty w ING czy zakładania konta dla
    spółki cywilnej?

    Arek

  • 4. Data: 2014-06-23 01:28:42
    Od: g...@g...com

    W dniu niedziela, 22 czerwca 2014 13:11:29 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:

    > czy dostanę jakiegokolwiek emaila informującego o efektach
    > podjętych przez KNF działań?! Jak myślicie?!

    Ja posłałem zbiorczą skargę po dwuletniej wymianie korespondencji na różne tematy z
    bankiem. Nie przez formularz tylko pocztą z trąbką.

    Dostałem następującą odp od UKNF:
    - informuje że przyjął skargę,
    - informuje że w zasadzie to koncentruje się na "identyfikacji problemów mogących
    rodzić konsekwencje dla szerokiego grona odbiorców usług finansowych",
    - zaznacza że nie ma "uprawnień do władczej ingerencji w sprawach indywidualnych" -
    od tego są sądy cywilne, ew polubowny przy KNF, a do pomocy UOKIK,
    - mając na uwadze powyższe podkreśla, że taki klient awanturujący się jak ja,
    powinien swoje żale kierować "bezpośrednio do tego podmiotu" a nie do nich :-),
    - jednakże zauważa, że wielokrotnie kierowałem żale do banku i skoro wyjaśnienia mnie
    nie usatysfakcjonowały - więc oni podejmą niewyobrażalny wysiłek i prześlą te moje
    wyssane z palca zastrzeżenia do zarządu banku...
    - no i oczywiście info o przetwarzaniu danych osobowych.

    W odpowiedzi wiceprezes pokajał się za to, że
    - bank wziął kaskę niesłusznie ale przecież oddał z odsetkami,
    - bank zgubił dokumenty ale na własny koszt naprawił to przed sądem,
    - bank podstawił niekorzystne dokumenty do podpisu ale skoro klient się zorientował
    to przecież nie będzie nalegał,
    - że stosuje się do rekomendacji KNF ale moja umowa jest szczególna i nie musiał się
    zastosować,
    - że zapisy w umowie są takie ale w zasadzie bank miał co innego na myśli,
    - że nie złamał zapisów regulaminu bo UWAGA!: "odpowiednio reagował w przypadku
    zidentyfikowania poszczególnych nieprawidłowości i na bieżąco wprowadzał poprawki"
    :-),
    - a cała reszta to zwykły błąd pracowników banku.

    Obiecał poprawę i co, i nic. Żadna następna informacja od ponad roku z UKNF do mnie
    nie dotarła, a bank dalej tak samo swobodnie podchodzi respektowania umów i własnych
    regulaminów.

    Jedyne co się zmieniło - to w korespondencji do mnie pisanie na końcu formułki
    "Proszę o przyjęcie przeprosin za niedogodności. Wyrażam nadzieję że zaistniała
    sytuacja nie wpłynie na naszą dalszą współpracę, a dzięki Pana sygnałowi możliwe
    będzie podniesienie jakości usług w tym zakresie". Staram się podnosić regularnie ;-)

  • 5. Data: 2014-06-23 20:16:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" napisał w wiadomości
> [...]

    >czy dostanę jakiegokolwiek emaila informującego o efektach
    >podjętych przez KNF działań?! Jak myślicie?!

    Urzednikow nie znasz ?
    Jest sprawa, jest teczka, na jej dnie twoje pismo, odgrzebie ktos je
    na koniec, albo i nie odgrzebie.
    Jak odgrzebie, to uzna za stosowne poinformowac, albo i nie uzna, bo
    przeciez juz raz cie poinformowano ze sprawe przekazujemy do
    odpowiedniego dzialu i twoja teczka jest zamknieta :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-06-24 01:26:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@g...com> 6...@g...co

    : Obiecał poprawę i co, i nic.

    Jaki to bank?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-06-25 00:51:11
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 24 czerwca 2014 01:26:29 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Jaki to bank?

    Skoro nie napisałem tego w poprzednim poście to widocznie nie zamierzałem. Nie ma to
    znaczenia w kontekście tematu wątku.