    From: Laik <n...@a...in.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: przy okazji pochwale pekao sa.
    Date: Thu, 07 Feb 2002 17:10:43 +0100

    Cześć t...@p...fm (Tomasz Staszewski).

    >Wysłanie samego ZUSu z Telepekao wyrównuje jego koszt w porównaniu z
    >Inteligo.

    zamiast czytac toip roznych bankow (lenistwo :)) zapytam:
    wobec tego gdzie najtaniej konto firmowe dla osoby fizycznej
    prowadzacej dzialalnosc (prywatna praktyka lekarska, pieniadze sa za
    dyzury z kontraktu)? wykorzystanie: tylko ZUS, US i 3-4 przelewy na
    zewnatrz (dorazne oplaty i skladki + reszta na konto osobiste)

    a pochwale swoj lokalny oddzial Pekao SA.
    dzis - na telefon(!) - udalo mi sie zalatwic sprawe "odbitego" z BZ
    WGK przelewu, wyslanego teleserwisem na niepoprawny numer konta.

    dostalem zawiadomienie, ze wplynela kwota (900 zl) z BZ WBK i co chce
    z nia zrobic. wielce zdziwiony (bo nie spodziewalem sie zadnych
    pieniedzy :)) zadzwonilem do pani, ktora sie podpisala pod
    zawiadomieniem. ustalila i oddzwonila, ze to zwrot a nastepnie na moja
    prosbe:
    - poprawila numer konta w zleceniu teleserwisem
    - przelala te 'zawieszone' 900 zl z powrotem do BZWBK
    -... i zapomniala powiadomic mnie o pozytywnym zalatwieniu mojej
    prosby.

    poszedlem wiec do banku, przy okazji poprawic jeszcze inne zmienione
    od stycznia numery, i panie byly zdziwione, ze tamto zawiadomienie juz
    zrealizowano.
    ja zreszta tez :)
    Laik