  • 11. Data: 2002-04-24 08:56:15
    Temat: Re: Ekspansja Inteligo
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    paluszkami:

    >inteligo to farsa, poziom oblsugi klientow stoi na zenujaco niskim poziomie.
    >Nie ma co porownywac mbanku i inteligo, dwa bieguny.

    Zastanawia mnie jedno - czy powyższe słowa są oficjalnym stanowiskiem
    BRE? No bo skoro spod adresu ....@b...com.pl.... A może by tak
    podesłać tekst p. Piotra Lewickiego wraz ze wszystkimi nagłówkami do
    Inteligo?

    Z poważaniem
    Piotr Zawadzki
    http://irss.and.pl
    GG2993226

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 12. Data: 2002-04-24 09:23:03
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Z całym szacunkiem, ale czy Twoja opinia nie jest tendencyjna ? Może macie
    > taki obowiązek bronić sojego poletka ? To żaden wstyd .....ale po co od
    razu
    > to ogłaszać na pbb ? mBank tez ma wsypy - i nie jest idealny, Inteligo też
    > zapewne nie ... ale takie słowa "zenujaco niski poziom" ; "dwa rózne
    > bieguny" ? Ojoj ....

    nofakt, nie kazdy bank rozsyla po kilka egzemplarzy ponoc tajnej karty
    kodow, popieram usera "Kasia" to nie jest zenujace, to jest godne
    rozpowszechnienia

  • 13. Data: 2002-04-24 09:30:17
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______>

    > nofakt, nie kazdy bank rozsyla po kilka egzemplarzy ponoc tajnej karty
    > kodow, popieram usera "Kasia" to nie jest zenujace, to jest godne
    > rozpowszechnienia

    Napisałam chyba że nie jest to bank idealny ? Pokaż mi taki - w którym nie
    zanotowano wpadki ? Wszędzie są - tylko nie wszystkie są nagłaśniane na pbb
    ! Np. w Citku pewna moja znajoma miała własne konto i pewnego pięknego dnia
    przyszedł jej mąż (który nie miał żadnych pełnomocnictw) i zapytał się o
    stan konta - i udzielono mu bez ogródek tej informacji ... ps. byli w
    trakcie rozwodu. To też jest warte rozpowszechniania ??? Czy kiedykolwiek
    ktoś opisał takie wydarzenie na pbb ? Nie można sądzić że jak o czyms nie
    wiem - to tego czegos nie ma ......

  • 14. Data: 2002-04-24 14:13:58
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > inteligo to farsa, poziom oblsugi klientow stoi na zenujaco niskim
    poziomie.
    > Nie ma co porownywac mbanku i inteligo, dwa bieguny.

    Co do obslugi to chyba mbank ma problemy. Zwlaszcza z komeptencja obslugi...

  • 15. Data: 2002-04-24 14:14:47
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > nofakt, nie kazdy bank rozsyla po kilka egzemplarzy ponoc tajnej karty
    > kodow, popieram usera "Kasia" to nie jest zenujace, to jest godne
    > rozpowszechnienia

    Widziales? Doswiadczyles? No wlasnie... "ponoc".

  • 16. Data: 2002-04-24 15:01:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <f...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > rachunkami w Internecie na koniec 2001 roku wychodzi, ze:
    > - Inteligo pozyskalo w ciagu 9 miesiecy dzialalnosci 113 tys klientow, co
    > daje
    > faktycznie ok 12 tys/mies.
    > - mBank pozyskal do konca roku 2001 150 tys. klientow, czyli liczac 13
    > miesiecy
    > dzialalnosci wychodzi ni mniej ni wiecej tylko 11,5 tys miesiecznie...
    >
    > 6 tysiecy klientow mBanku na miesiac komunikowane przez Inteligo to raczej
    > bujda, bo w takim razie mBank ledwo dobijalby w tym miesiacu do 'setki'...

    Co za roznica? Nie jest wielkim problemem zlapanie dowolnej liczby klientow
    w ciagu (wzglednie) dowolnego okresu, tylko kto za to ma placic?
    Nie sztuka np. dawac po 1000 zl za otwarcie konta, prowadzenie bezplatne,
    za wyjatkiem jakiejs oplaty za zamkniecie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 17. Data: 2002-04-24 16:31:25
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "krab" <k...@h...pl_______>

    > nofakt, nie kazdy bank rozsyla po kilka egzemplarzy ponoc tajnej karty
    > kodow, popieram usera "Kasia" to nie jest zenujace, to jest godne
    > rozpowszechnienia

    Czy nie widzisz żadnej różnicy pomiędzy "wysyła" i "rozsyła" ? (o rozsyłaniu
    jeszcze nie słyszałem) Ponadto karta kodów wymaga aktywacji a do tego
    potrzebna jest poprzednia aktywna karta.
    Nie znaczy to bynajmniej, że to nie błąd, który powinien być bezwzględnie
    naprawiony. Ale do "żenująco niskiego poziomu" jeszcze daleko. Zresztą
    kodeks karny nie przewiduje kary polegającej na przymusowym korzystaniu z
    usług określonego banku.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Wiadomosci z ostatniej chwili... >>> http://link.interia.pl/f158b

  • 18. Data: 2002-04-24 17:04:49
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Roman k." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naprawiony. Ale do "żenująco niskiego poziomu" jeszcze daleko. Zresztą
    > kodeks karny nie przewiduje kary polegającej na przymusowym korzystaniu z

    jestes zalosny
    oczywiscie ze juz nie korzystam z uslug banku, ktory rozsyla na lewo i na
    prawo po lika identycznych kart kodow
    moge nawet zdradzic moje saldo w tym banku = jest rowne ZERO zł !
    Szkoda, ze kodeks karny nie przewiduje kary dla takich zalosnych
    dzialalnosci jak inteligo

  • 19. Data: 2002-04-24 17:09:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 24 Apr 2002 19:04:49 +0200, w <aa6oj0$5cd$1@news.tpi.pl>, "krab"
    <k...@h...pl_______> napisał(-a):

> [...]
    > moge nawet zdradzic moje saldo w tym banku = jest rowne ZERO zł !
    > Szkoda, ze kodeks karny nie przewiduje kary dla takich zalosnych

    Kolejny żałosny post...

  • 20. Data: 2002-04-24 17:33:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Kolejny żałosny post...