  • 11. Data: 2005-06-27 10:25:06
    Temat: Re: Dziwny POS
    Od: maHo <m...@p...net>

    Eddie wrote:

    > Dziwne wydaje mi się ukrywanie numeru karty przed jej właścicielem,

    dla mnie to jest ok. Nie muszę się martwic co z tymi wszystkimi slipami
    zrobić.

    > zwłaszcza jeśli nie ukrywa się przed sprzedawcą (temu wystarczy przecież
    > numer transakcji).
    > DO tej pory spotkałem się z POSami które bądź kratkowały numer karty na obu
    > slipach, lub na obu numer był jawny.

    A nie jest tak że taki slip jest dla sprzedawcy dokumentem na podstawie
    którego może żądać obciążenia konta?.

    pozdrav

    maHo

  • 12. Data: 2005-06-27 12:36:30
    Od: m...@o...pl

    > DO tej pory spotkałem się z POSami które bądź kratkowały numer karty na obu
    > slipach, lub na obu numer był jawny.

    No to mało widziałeś.
    Powtórzę: wystarczyło poczytać archiwum grupy...

    m23m

  • 13. Data: 2005-06-29 16:31:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Niektórzy kilenci byli oburzeni, że sprzedawca zna numer karty, więc
    > żeby nieplumkali to na slipie jaki dostaja numeru nie ma, więc myślą,
    > że sprzedawca też nie ma. Jaki bank, tacy klienci...

    Bajki, wielu klientow wywala kwity na podloge (nawet nie do kosza),
    to o nich glownie chodzi.
    --
    Krzysztof Halasa