  • 11. Data: 2012-07-15 18:39:37
    Temat: Re: Dziś tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 14:55:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Z tego co kojarzę w mille jest 3% a w meritum 4% to skąd te 60 gr?

    Getin.

    AK

  • 12. Data: 2012-07-15 19:58:17
    Od: W <w...@w...pl>

    ala.ma.asa gazeta.pl wystukał, co następuje:

    > na 1 litrze to rzeczywiście prawie to samo: 5.35 i 5.23 różnica 12 gr.
    > i gra nie jest warta świeczki. niemniej jednak nie kupowałem 1 litra
    > paliwa :-)

    no to masz ca 6 dukacików w kieszeni... biorąc pod uwagę to, że trzeba
    grzebać po ofertach banków/zakładać konta/spełniać kryteria darmowości wciąż
    jesteś przekonany, że to jest gra warta świeczki? ;>

  • 13. Data: 2012-07-15 20:49:44
    Od: "ala.ma.asa gazeta.pl" <a...@W...gazeta.pl>

    W <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    wciąż
    > jesteś przekonany, że to jest gra warta świeczki? ;>

    grzebać po ofertach to nie trzeba, wystarczy czytać tę grupę :)
    a czy gra jest warta świeczki? wg mnie tak. kryterium darmowości jak na
    razie spełniam bez żadnych (odpukać) problemów, dodatkowo nie lubię chodzić
    z "żywą gotówką" i wszędzie gdzie tylko można płacić kartą, to płacę kartą.
    dlaczego więc nie upiec dwóch pieczeni przy jednym ogniu: płacę kartą i
    płacę mniej (dostaję zwrot), niż gdybym zapłacił gotówką.

  • 14. Data: 2012-07-15 23:15:52
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
> [...]

    kiedyś to wyliczałem i to było tylko pozornie

    erator/

  • 15. Data: 2012-07-15 23:25:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Jewuła" jtukv6$q9o$...@i...gazeta.pl

    "SQLwiel" jtub2p$s97$...@i...gazeta.pl

    > Od czasu, gdy mojej starej kupowałem torebkę za 5 stów
    > i zapytałem jaki będzie rabat przy płatności gotówką,
    > to się kulnąłem biegiem do bankomatu i też zyskałem
    > "na lody" (gdybym napisał "na loda", to byście nie uwierzyli...).

    Raczej posiadania bankomatu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-07-15 23:42:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > no to masz ca 6 dukacików w kieszeni... biorąc pod uwagę to, że trzeba
    > grzebać po ofertach banków/zakładać konta/spełniać kryteria darmowości wciąż
    > jesteś przekonany, że to jest gra warta świeczki? ;>

    Ja jestem pewien, że płacą nam za mało!!! Teraz jest ładna pogoda,
    szkoda więc czasu, ale chyba możemy przygotować na jesień jakiś
    marsz protestacyjny, żądając od banków podwyższenia naszych zarobków!!!

    To skandal, że banki tak mocno nas wyzyskują, że płacą nam te
    nędzne grosze [dla mnie być może będzie to wkrótce jedyne moje
    utrzymanie, ale popierdolić mogę -- że mało, że nie opłaca się,
    że muszą dawać więcej, że odwołam się do Radia Maryja itd...]
    za naszą ciężką, wytężoną, odpowiedzialną [co tu jeszcze dopisać?
    trzeba by jakieś przewmówinie Tuska czy Truskolaksiego poczytać,
    aby zobaczyć, co jeszcze tu dodać] i niezwykle ważną pracę!!!

    Mało Ci? To spadaj. :) Jesteś jednym z tych, którzy zniechęcają,
    ale sami nie popuszczą jednej złotówki!!! Moim rodzicom księża
    tłoczyli do głów, że jestem głupi, że trzeba myśleć poważnie
    o życiu itd... Rodzice dali się zwieźć tym ,,mądrościom''
    i nie zauważyli, że inni ludzie, idąc moją drogą (a i ja
    sam, ale wcześniej, zanim mi porozbijano wszystko, co miałem)
    osiągnęli sukcesy... Teraz trzeba żyć w nędzy i przyglądać się
    tym, którzy żyją w dostatkach...

    Dla mnie banki płacą dużo. i ja z tego cieszę się.

    10 lat temu szukałem pracy, za którą chciałem 300 (trzysta) złotych
    miesięcznie -- bo tyle mi brakowało do szczęścia, ale nie dostałem
    żadnej płatnej pracy! Tak straciłem wszystko, co miałem -- całą moją
    przyszłość. Z uszkodzonym kręgosłupem i astmą nie zarobię już pieniędzy.
    Wiedziałem wówczas o tym, jaka przyszłość czeka mnie w tej skurwysynnej Polsce.

    I wdzięczny będę każdemu, kto mi pomoże. Oczywiście bankom -- także.

    -=-

    Nawet nazwiska nie masz. Piszesz -- ale odpowiedzialności żadnej za
    swoje słowa nie chcesz brać! Sam, za 5 złotych, zabijesz człowieka,
    ale innych zniechęcasz do oszczędzania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-07-16 07:53:44
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 23:15:52 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > kiedyś to wyliczałem i to było tylko pozornie

    Mnie z historii rachunku i faktur za paliwo wynika, że całkiem
    rzeczywiście, ale dla mnie comiesięczne spełnienie warunków darmowości w
    kilkunastu bankach, to pół godziny zabawy na iPadzie, więc pewnie mam
    skrzywione spojrzenie.

    AK

  • 18. Data: 2012-07-16 09:32:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 07:53:44 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

> [...]
    > rzeczywiście, ale dla mnie comiesięczne spełnienie warunków darmowości w
    > kilkunastu bankach, to pół godziny zabawy na iPadzie, więc pewnie mam

    Pół godziny w kilkunastu bankach? Chyba trochę przesadzasz albo inaczej
    rozumiesz "rachunek darmowy".

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2012-07-16 10:03:50
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-16 09:32, xbartx pisze:

    > Pół godziny w kilkunastu bankach? Chyba trochę przesadzasz albo inaczej
    > rozumiesz "rachunek darmowy".

    przecież w ciągu pół godziny przelew nie musi obskoczyć paru banków
    pół godziny pewnie zajmuje mu ustawienie przelewów, np.
    kwota X z banku A do B w dniu Z
    kwota Z z banku B do C w dniu Z+1
    itd ...

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 20. Data: 2012-07-16 11:15:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 07:32:42 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Pół godziny w kilkunastu bankach? Chyba trochę przesadzasz

    Chyba nie.

    > albo inaczej rozumiesz "rachunek darmowy".

    Jeśli za niego nie płacę po spełnieniu czegoś tam, uznaję go za darmowy.
    Niektóre banki można załatwić hurtem, nawet bez logowania się do nich. Nie,
    szczegółów nie będzie.

    AK