    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziś tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
    Date: Sun, 15 Jul 2012 23:42:10 +0200

    "W" X...@a...home

    > no to masz ca 6 dukacików w kieszeni... biorąc pod uwagę to, że trzeba
    > grzebać po ofertach banków/zakładać konta/spełniać kryteria darmowości wciąż
    > jesteś przekonany, że to jest gra warta świeczki? ;>

    Ja jestem pewien, że płacą nam za mało!!! Teraz jest ładna pogoda,
    szkoda więc czasu, ale chyba możemy przygotować na jesień jakiś
    marsz protestacyjny, żądając od banków podwyższenia naszych zarobków!!!

    To skandal, że banki tak mocno nas wyzyskują, że płacą nam te
    nędzne grosze [dla mnie być może będzie to wkrótce jedyne moje
    utrzymanie, ale popierdolić mogę -- że mało, że nie opłaca się,
    że muszą dawać więcej, że odwołam się do Radia Maryja itd...]
    za naszą ciężką, wytężoną, odpowiedzialną [co tu jeszcze dopisać?
    trzeba by jakieś przewmówinie Tuska czy Truskolaksiego poczytać,
    aby zobaczyć, co jeszcze tu dodać] i niezwykle ważną pracę!!!

    Mało Ci? To spadaj. :) Jesteś jednym z tych, którzy zniechęcają,
    ale sami nie popuszczą jednej złotówki!!! Moim rodzicom księża
    tłoczyli do głów, że jestem głupi, że trzeba myśleć poważnie
    o życiu itd... Rodzice dali się zwieźć tym ,,mądrościom''
    i nie zauważyli, że inni ludzie, idąc moją drogą (a i ja
    sam, ale wcześniej, zanim mi porozbijano wszystko, co miałem)
    osiągnęli sukcesy... Teraz trzeba żyć w nędzy i przyglądać się
    tym, którzy żyją w dostatkach...

    Dla mnie banki płacą dużo. i ja z tego cieszę się.

    10 lat temu szukałem pracy, za którą chciałem 300 (trzysta) złotych
    miesięcznie -- bo tyle mi brakowało do szczęścia, ale nie dostałem
    żadnej płatnej pracy! Tak straciłem wszystko, co miałem -- całą moją
    przyszłość. Z uszkodzonym kręgosłupem i astmą nie zarobię już pieniędzy.
    Wiedziałem wówczas o tym, jaka przyszłość czeka mnie w tej skurwysynnej Polsce.

    I wdzięczny będę każdemu, kto mi pomoże. Oczywiście bankom -- także.

    -=-

    Nawet nazwiska nie masz. Piszesz -- ale odpowiedzialności żadnej za
    swoje słowa nie chcesz brać! Sam, za 5 złotych, zabijesz człowieka,
    ale innych zniechęcasz do oszczędzania.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'