  • 1. Data: 2012-07-15 13:38:43
    Temat: Dziś tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    ... o 10gr na litrze, pod warunkiem płacenia gotówką. Przy cenach na
    Bliskiej w moim miasteczku wychodzi taniej o 1,8%. Bankomat jest niecałe
    100 m od stacji, więc za zaoszczędzone 6 zł dzieci dostały lody. Nie
    miałbym nic przeciwko, gdyby wszystkie towary były tańsze o 1,8% przy
    płatności gotówką.

  • 2. Data: 2012-07-15 13:55:05
    Temat: Re: Dziś tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-15 13:38, Dąbrowski pisze:
> [...]
    > 100 m od stacji, więc za zaoszczędzone 6 zł dzieci dostały lody. Nie
    > miałbym nic przeciwko, gdyby wszystkie towary były tańsze o 1,8% przy

    Popieram.
    Od czasu, gdy mojej starej kupowałem torebkę za 5 stów i zapytałem jaki
    będzie rabat przy płatności gotówką, to się kulnąłem biegiem do
    bankomatu i też zyskałem "na lody" (gdybym napisał "na loda", to byście
    nie uwierzyli...).

    Ale moneyback trochę tę kalkulację zakłóca. Zadania robią się trudniejsze ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 3. Data: 2012-07-15 14:32:00
    Temat: [OT]Re: Dziś tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Od czasu, gdy mojej starej kupowałem torebkę za 5 stów

    niezle Cie wytresowala, skoro z jednej strony nazywasz ja "stara" (zgaduje,
    ze za jej plecami), a z drugiej kupujesz torebke za pol tysiaca

  • 4. Data: 2012-07-15 15:06:05
    Od: " a...@g...pl" <a...@W...gazeta.pl>

    Dąbrowski <n...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > 100 m od stacji, więc za zaoszczędzone 6 zł dzieci dostały lody. Nie
    > miałbym nic przeciwko, gdyby wszystkie towary były tańsze o 1,8% przy

    wczoraj na "mojej" pobliskiej Bliskiej ON był po 5.45 zł.
    płacąc gotówką zapłaciłbym 5.35 zł.
    płacąc kartą meritum, zapłaciłem po 5.45 zł za litr, ale dostanę 4% zwrotu,
    więc litr paliwa wychodzi po 5.23 zł.
    oczywiście na zwrot z meritum trzeba czekać, niemniej jednak w tym przypadku
    (wg mnie) nie opłaca się płacić gotówką :)

  • 5. Data: 2012-07-15 15:18:21
    Od: W <w...@w...pl>

    a...@g...pl wystukał, co następuje:

> [...]
    > oczywiście na zwrot z meritum trzeba czekać, niemniej jednak w tym
    > przypadku (wg mnie) nie opłaca się płacić gotówką :)

    uhm... imho MB/CB jest trochę poroniony bo to takie przelewanie z miejsca w
    miejsce -- bo niby wynikowo wychodzi na to samo, ale na uja bawić się w te
    procenciki jak możnaby by już na wejściu mieć to samo bez przekładania
    pięniędzy z kupki na kupkę... zupełnie jak organizacja finansów publicznych
    ;-)

  • 6. Data: 2012-07-15 15:57:00
    Od: "ala.ma.asa gazeta.pl" <a...@W...gazeta.pl>

    W <w...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > procenciki jak możnaby by już na wejściu mieć to samo bez przekładania
    > pięniędzy z kupki na kupkę... zupełnie jak organizacja finansów

    na 1 litrze to rzeczywiście prawie to samo: 5.35 i 5.23 różnica 12 gr. i gra
    nie jest warta świeczki. niemniej jednak nie kupowałem 1 litra paliwa :-)

  • 7. Data: 2012-07-15 16:24:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dąbrowski" 5002abbd$0$26696$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    miałbym nic przeciwko, gdyby wszystkie towary
    > były tańsze o 1,8% przy płatności gotówką.

    IMO takie płacenie jest objawem wstecznictwa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-07-15 16:41:20
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 13:38:43 +0200, Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > 100 m od stacji, więc za zaoszczędzone 6 zł dzieci dostały lody. Nie
    > miałbym nic przeciwko, gdyby wszystkie towary były tańsze o 1,8% przy

    A idź pan z taką propozycją... Tankowałem na Orlenie tydzień temu, podaję
    kartę, a kasjerka: "jeśli pan zapłaci gotówką, zrobię 10 gr rabatu na
    litrze".
    - "A jak zapłacę tą kartą, będę miał jakieś 60 gr rabatu na litrze".

    Dalszych pytań nie było, nawet o kawie i płynie do spryskiwaczy nie
    marudziła, za to następny w kolejce wypytał mnie, co i jak :)

    AK

  • 9. Data: 2012-07-15 16:43:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > towary były tańsze o 1,8%
    >
    > IMO takie płacenie jest objawem wstecznictwa.

    Raczej posiadania gotowki.

  • 10. Data: 2012-07-15 16:55:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 16:41:20 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

> [...]
    > rabatu na litrze".
    > - "A jak zapłacę tą kartą, będę miał jakieś 60 gr rabatu na litrze".

    Z tego co kojarzę w mille jest 3% a w meritum 4% to skąd te 60 gr?

    --
    xbartx