  • 1. Data: 2012-07-14 23:33:42
    Temat: SyneC -- 5% za płatność netową
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jeśli zapłacę SynCową kartą 50 złotych w necie za telefon w FCN -- dostanę 5%
    keszbeku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-07-14 23:59:27
    Temat: Re: SyneC -- 5% za płatność netową
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Jeżeli FCN to FreecoNet to dostaniesz zwrot, ponieważ płaci się przez DotPay (Płacę z
    AliorSync)

  • 3. Data: 2012-07-14 23:59:59
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2012 23:59:27 UTC+2 użytkownik Michal Pl napisał:
    > Jeżeli FCN to FreecoNet to dostaniesz zwrot, ponieważ płaci się przez DotPay (Płacę
    z AliorSync)

    Kartą też się da (chyba) i wtedy też otrzymasz zwrot.

  • 4. Data: 2012-07-15 00:13:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Pl" 9...@g...co

    > Jeżeli FCN to FreecoNet to dostaniesz zwrot,
    > ponieważ płaci się przez DotPay (Płacę z AliorSync)

    FCN to FreecoNet.
    Kupowałem bramki do Tlenofonu,
    teraz jestem w FCN, czyli we FreecoNet.

    : Kartą też się da (chyba) i wtedy też otrzymasz zwrot.

    Co to znaczy 'też'? Ja chcę zapłacic kartą. Jest jakieś lepsze wyjście?
    Coś takiego jak mtransfer?

    -=-

    Zanim mój post zobaczyłem na grupie, komórka pokazał mi Twoją odpowiedź. :)

    -=-

    A jeśli kupię coś tutaj

    http://www.dealextreme.com/p/wifi-bluetooth-combo-mi
    ni-pci-express-card-for-laptop-25291?item=118

    też dostanę zwrot 5%? I czy też jest jakieś lepsze wyjście niż płacenie kartą via
    net?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-07-15 00:18:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Pl" 9...@g...co

    > Jeżeli FCN to FreecoNet to dostaniesz zwrot, ponieważ płaci się przez DotPay (Płacę
    z AliorSync)

    : Kartą też się da (chyba) i wtedy też otrzymasz zwrot.

    Znalazlem -- dzięki. Nie lubię wpisywania numeru karty itd...
    Jest coś takiego:

    () Płacę z Alior Bankiem
    .
    .
    () Alior Sync

    Jeśli wybiorę to ostatnie -- dostanę piątaka od stówy?
    Podoba się mi SyneC coraz mocniej!!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-07-15 09:28:41
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Dostaje się za "Płacę z AliorSync" oraz za płatności kartą, więc otrzymasz :)

  • 7. Data: 2012-07-15 14:11:52
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-07-15 00:13, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    ni-pci-express-card-for-laptop-25291?item=118

    > też dostanę zwrot 5%? I czy też jest jakieś lepsze wyjście niż płacenie

    A moze po prostu przeczytasz warunki zwrotu 5%?

    Tez

  • 8. Data: 2012-07-15 14:16:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Izydor napisał(a) :

    ni-pci-express-card-for-laptop-25291?item=118

    > A moze po prostu przeczytasz warunki zwrotu 5%?

    Czytanie być ciężka. Pisanie być łatwa ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2012-07-15 15:20:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Pl" b...@g...co

    : Dostaje się za "Płacę z AliorSync" oraz za płatności kartą, więc otrzymasz :)

    Tam nie ma "Płacę z AliorSync". Jest po prostu 'Alior Sync'.

    I chyba zaraz zapłacę, bo już nie mogą dłużej czekać.

    -=-

    "Izydor" 5002b3e8$0$26696$6...@n...neostrada.pl

    > A moze po prostu przeczytasz warunki zwrotu 5%?

    Szkoda mi czasu na czytanie regulaminów. Odkrywanie Ameryki
    jest być może ciekawym zajęciem, ale nie wówczas, gdy inni
    już ją odkryli przede mną wielokrotnie.

    -=-

    "Zbynek Ltd." jtuc9o$5jt$...@n...news.atman.pl

    > Czytanie być ciężka. Pisanie być łatwa ;-)

    Czytam tu -- co za różnica, gdzie czytam.

    -=-

    Sztuka czytania i pisania jest trudna, wiem -- Ojciec Rydzyk o tym mówił,
    że jego studenci nie potrafią wypowiadać się, że z trudem składają proste
    zdanie, zaś o złożonych zdaniach autorstwa tychże studentów nie warto nawet
    marzyć. Nie dziwię się zatem tym osobom, które uważają, iż ja nie umiem
    czytać -- toż na innych patrzymy przez pryzmat nas samych.

    -=-

    BTW Rydzyka i Kudryckiej... Rydzyk przynajmniej mówi prawdę.
    Kudrycka zaś buja w obłokach, wygłaszając teorie typu:

    polscy fizycy są na świecie cenieni bardzo wysoko
    polska nauka odnosi na świecie sukcesy
    polska edukacja jest ceniona przez świat bardzo wysoko

    Pani minister -- a ileż to Nobli mamy z fizyki?
    Dwa? I oba dostała Polka, i to całkiem niedawno:

    -- urodzona nie w Polsce, bo wówczas nie było Polski
    (Królestwo Polskie było wówczas polskim państwem
    czy krajem jedynie z nazwy)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Królestwo_Kongresowe
    Królestwo Polskie - terytorium będące w l. 1832-1916
    integralną częścią Imperium Rosyjskiego

    a Skłodowska urodziła się w 1867 roku, w Warszawie

    -- wykształcona nie na tych ziemiach, które później
    stały się Polską, bo wówczas na tych ziemiach
    kobietom nie wolno było kształcić się

    -- pracująca w swym zawodzie nie w Polsce, nie na
    terenach obecnej czy wcześniejszej, czy
    jakiejkolwiek Polski, ale we Francji

    -- żona nie Polaka, ale Francuza, też fizyka...

    Rydzyk przynajmniej przyznaje się do swej porażki. Pani buja w obłokach...
    Opowiada pani w mediach o wielkich osiągnięciach fizyki polskiej. Wszelkie
    obecne osiągnięcia (pani rządu) są aż tak wielkie, że nawet autostrady
    polskie budowane są u nas przez Chińczyków.

    Następnym razem, gdy będzie pani opowiadała publicznie o osiągnięciach
    fizyków polskich, niech pani podeprze swe wywody faktami, nie zaś
    modlitwami, czy raczej modłami...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-07-15 20:52:55
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-07-15 14:16, Zbynek Ltd. wrote:
    > Czytanie być ciężka. Pisanie być łatwa ;-)

    W jego przypadku to raczej klepanie po klawiaturze być łatwa. Rzadko coś
    z jego wypocin ma sens.