  • 1. Data: 2012-07-14 21:19:45
    Temat: Jak wylaczyc 3DS w BZWBK
    Od: MK <m...@i...pl>

    Znacie jakis skuteczny sposob na wylaczenie 3DS dla kart wydanych przez
    BZWBK? Jakis czas temu skusil mnie 2% cashbacku, ale okazuje sie, ze z
    transakcjami bez uzycie karty mam problem z tym dziadowstwem. SMSy z LTE
    slabo dzialaja, a infolinia twierdzi, ze nie da sie wylaczyc tego
    wspanialego zabezpieczenia, bo nie chca mnie narazac na ryzyko utraty
    srodkow ;).

    MK

  • 2. Data: 2012-07-15 07:06:55
    Temat: Re: Jak wylaczyc 3DS w BZWBK
    Od: disnej <d...@g...com>

    jak mialem problem w Citi ze smsy mi przestaly przychodzic to mi wylaczyli 3D Secure

  • 3. Data: 2012-07-20 16:42:09
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 14.07.2012 o 21:19 MK <m...@i...pl> pisze:

> [...]
    > slabo dzialaja, a infolinia twierdzi, ze nie da sie wylaczyc tego
    > wspanialego zabezpieczenia, bo nie chca mnie narazac na ryzyko utraty

    No i kolejna transakcja nie przeszla, tym razem TO w UPC. Inforlinia
    twierdzi, ze nawet tej ptoby nie widza, ale powiedziano mi, ze mozna
    wylaczyc 3DS. Dyspozycja zlozona, co bedzie dalej zobaczymy...

    MK