  • 1. Data: 2004-12-18 11:15:37
    Temat: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Z zapowiadanych - cash back w hiper i supermarketach. Pobieranie (duzej)
    gotowki w BRE i MultiBanku oraz odplatna usluga dostarczania do domu. Fiu
    fiu :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-18 11:48:42
    Temat: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    >Z zapowiadanych - cash back w hiper i supermarketach.

    A mam taka mala watpliwosc, co rzoumiemy przed pojeciem cash back, bo sa
    dwie wersje:

    (1) wyjęcie gotowki w kasie sklepu przy uzyciu karty;

    (2) zwrot czesci poniesionych wydatkow (bezgotówkowych) uzytkownikowi
    (zwykle KK) przez bank - w zakresie 1-5%

    ktore jest poprawne ?

    > Pobieranie (duzej) gotowki w BRE i MultiBanku oraz odplatna usluga
    > dostarczania do domu. Fiu fiu :)

    I tak nie bedzie dzialalo....

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2004-12-18 12:28:59
    Od: "Mojche Swartz" <n...@c...net>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > (2) zwrot czesci poniesionych wydatkow (bezgotówkowych) uzytkownikowi
    > (zwykle KK) przez bank - w zakresie 1-5%

    Cash back przynajmniej w USA to jest taka forma, ze placisz karta za towar w
    sklepie i przed autoryzacja Pani pyta czy chcesz pobrac jakas gotowke z
    karty, ktora jest sciagana razem z naleznoscia za towar i wreczana przez
    kasjerke jako cash do reki (ot taka forma osobowa cash machine)

  • 4. Data: 2004-12-18 12:45:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mojche Swartz napisał(a):

> [...]
    > karty, ktora jest sciagana razem z naleznoscia za towar i wreczana przez
    > kasjerke jako cash do reki (ot taka forma osobowa cash machine)

    A można wziąć gotówkę bez robienia zakupów?

  • 5. Data: 2004-12-18 12:59:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mojche Swartz <n...@c...net> wrote:
> [...]
    > gotowke z karty, ktora jest sciagana razem z naleznoscia za towar i
    > wreczana przez kasjerke jako cash do reki (ot taka forma osobowa cash

    Tak - to o to w tym przypadku chodzi.
    Plus supermarket ubezpeiczen na zycie, samochody i takie tam. No, no :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-18 14:30:54
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Plus supermarket ubezpeiczen na zycie, samochody i takie tam. No, no :)

    O co chodzi z "samochody i takie tam"?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2004-12-18 14:32:32
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Tak - to o to w tym przypadku chodzi.

    No dobrze, to jak sie nazywa mechanizm, ktory opisalem w punkcie (2). IMHO
    znacznie ciekawszy od wyciagania kasy z kasy w supermarkecie, gdzie i tak
    obok jest bankomat...

    > Plus supermarket ubezpeiczen na zycie, samochody i takie tam. No, no :)

    Zwlaszcza ubezpieczenie AC przez internetw mBanku. Nie dozyje czasow, zeby
    to sprawnie dzialalo...

    MAd Hatter

  • 8. Data: 2004-12-18 15:15:57
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    >Z zapowiadanych - cash back w hiper i supermarketach. Pobieranie (duzej)
    >gotowki w BRE i MultiBanku oraz odplatna usluga dostarczania do domu. Fiu
    >fiu :)

    I przelewy drożeja do 1PLN. Też mi fiu....

  • 9. Data: 2004-12-18 15:22:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kula <k...@K...pl> wrote:
    > I przelewy drożeja do 1PLN. Też mi fiu....

    No i masz z tym jakies problemy?
    Wtedy zmienisz bank na inny. I juz. Oferta ma byc najlepsza - ale nie
    znaczy ze wszystko bma byc bezplatne - wystarczy, ze bedzie oczko wyzej niz
    konkurencja. I juz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2004-12-18 15:31:47
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > gotowki w BRE i MultiBanku oraz odplatna usluga dostarczania do domu. Fiu

    No tak, tyle że usługę cash back wprowadza VISA, supermarkety i ogólnie
    banki, z czego wnioskuję, że będzie to usługa o charakterze powszechnym
    przynajmniej dla większych graczy na rynku. Tu można się co najwyżej
    zastanawiać, kto będzie pierwszy i ile na tym ugra.
    Natomiast z ostatecznym fiufaniem :^) zaczekam do momentu jak zostanie
    ogłoszona TOiP dla tej usługi, bo z artykułu jaki wcześniej się pojawił
    wynika że sprawa odpłatności dla klienta nie została rozstrzygnięta.

    Miłego dnia
    Tomek