  • 1. Data: 2004-12-17 17:11:05
    Temat: Karty Diners Club coraz szerzej akceptowane
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Posiadaczy kart Diners Club, firma
    podpisała kolejną umowę o akceptacji kart DC. Od początku roku karty DC
    akceptowane będą także w terminalach należących do e-Service, co zwiększa
    zakres akceptowalności karty o 20 %.

    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1374

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-12-20 09:33:35
    Temat: Re: Karty Diners Club coraz szerzej akceptowane
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    > podpisała kolejną umowę o akceptacji kart DC. Od początku roku karty DC
    > akceptowane będą także w terminalach należących do e-Service, co zwiększa

    Ciekawe kiedy bedzie tak jak w Kanadzie. To by bardzo zwiekszylo
    akceptowalnosc ;)

    http://www.dinersclubnorthamerica.com/CA/en/en_home_
    flash.jhtml

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 3. Data: 2004-12-23 11:19:40
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    > Ciekawe kiedy bedzie tak jak w Kanadzie. To by bardzo zwiekszylo
    > akceptowalnosc ;)
    >
    > http://www.dinersclubnorthamerica.com/CA/en/en_home_
    flash.jhtml

    O qrde :). BTW, już było jakiś czas temu grupie AFAIR, że DC miał być
    włączony do MC zachowując rzecz jasna oddzielny brand. Ale wydawało mi
    się, że miało to być zrobione z punktu widzenia cardholdera poprzez
    pojawienie sie w miejscach akceptujących MC naklejek DC i tyle, a nie
    przez takie "combosy" ;-).

    Przemek