  • 1. Data: 2004-12-17 23:55:04
    Temat: FUNDUSZE INWESTYCYJNE - ARKUSZE DO OBLICZEŃ - EXCEL!!!!
    Od: "| m o []" <_...@n...o2.pl>

    pozwoliłem sobie napisac pare kwerend do obliczania FI w excelu.
    znajdziecie to pod: www.andergrant.com/fi.rar
    arkusz jest prosty - można go udoskonalic - np. poprzez automatyczny pobór
    dziennej wyceny jednostek FI (żeby mbank taką tabelę udostępniał było by
    bosko!!!)...możliwości jest wiele..

    projekt jest trochę 'okrojony' - obsługuje na razie tylko 5 funduszy, ale
    dodanie kolejnych to tylko kwestia zainicjowania dodatkowego arkusza i
    wskazanie w 1 określonym miejscu tegoż arkusza...
    za punkt wyjśca przyjąłem inwestycje 10k w każdy fundusz.

    bardzo prosze o komentarz i krytyczne uwagi dot. aplikacji..

    pozdrawiam!
    m.

  • 2. Data: 2004-12-18 17:07:52
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 Dec 2004 00:55:04 +0100, w <cpvrj0$7a2$1@node1.news.atman.pl>, "| m o
    []" <_...@n...o2.pl> napisał(-a):

    > żeby mbank taką tabelę udostępniał było by
    > bosko!!!)

    Po co mBank? Masz na wp.pl, i to dosyć szybko.

  • 3. Data: 2004-12-18 18:36:55
    Od: "| m o []" <_...@n...o2.pl>

    []" <_...@n...o2.pl> napisał(-a):

    > żeby mbank taką tabelę udostępniał było by
    > bosko!!!)

    Po co mBank? Masz na wp.pl, i to dosyć szybko.

    na wp.pl ? w postaci pliku ???

  • 4. Data: 2004-12-18 19:00:18
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 Dec 2004 19:36:55 +0100, w <cq1tac$1tdk$1@node1.news.atman.pl>, "| m o
    []" <_...@n...o2.pl> napisał(-a):

    > Po co mBank? Masz na wp.pl, i to dosyć szybko.
    >

    > na wp.pl ? w postaci pliku ???

    Tak. Pliku HTML :)

  • 5. Data: 2004-12-19 09:44:56
    Od: "| m o []" <_...@n...o2.pl>

    []" <_...@n...o2.pl> napisał(-a):

    > Po co mBank? Masz na wp.pl, i to dosyć szybko.
    >

    > na wp.pl ? w postaci pliku ???

    Tak. Pliku HTML :)

    eee... to mi nic nie daje..
    chodzi o automatyczne ściągnie danych z serwisów..

  • 6. Data: 2004-12-19 10:05:26
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    | m o [] wrote:

    > Tak. Pliku HTML :)
    >
    > eee... to mi nic nie daje..
    > chodzi o automatyczne ściągnie danych z serwisów..

    hejka
    nie wiem ktorego masz excela, ale od kilku lat jest opcja dane-> pobierz
    dane zewnetrzne
    i mozesz sobie pobierac dane np. z tabel w html

    a więc do dzieła :-))

    trainer

  • 7. Data: 2004-12-19 16:28:06
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 19 Dec 2004 10:44:56 +0100, w <cq3i1o$16p$1@node2.news.atman.pl>, "| m o
    []" <_...@n...o2.pl> napisał(-a):

    > Tak. Pliku HTML :)
    >
    > eee... to mi nic nie daje..
    > chodzi o automatyczne ściągnie danych z serwisów..

    Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi... napisz sobie parsera jak i ja napisałem
    :)