  • 61. Data: 2004-12-20 11:31:25
    Temat: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Jakiś czas temu się dowiadywałem i generalnie oferta rynku
    > akcji miała być okrojona i mało atrakcyjna w stosunku do DI BRE.
    >
    > Tzn. ja wolę już oddzielny 'produkt' ale za to mniejszą prowizję i większą
    > funkcjonalność, niż produkt zintegrowany z systemem Multibanku.

    pożyjemy zobaczymy co to będzie :) ale ja i tak bym wolał forex :P
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Czy nie lepiej byłoby, zamiast tępić zło, szerzyć dobro?."

  • 62. Data: 2004-12-20 13:22:13
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" napisał:
    > Jakiś czas temu się dowiadywałem i generalnie oferta rynku
    > akcji miała być okrojona i mało atrakcyjna w stosunku do DI BRE.

    Nie bedzie kontaktów - przynajmniej na poczatku. Tyle na chwile obecną
    wiadomo.
    Reszta jest niewiadomą.

    > Tzn. ja wolę już oddzielny 'produkt' ale za to mniejszą prowizję i większą
    > funkcjonalność, niż produkt zintegrowany z systemem Multibanku.

    A mniejsza prowizja i troszkę mniejsza funkcjonalność (kontrakty), to już OK
    ?:)))

  • 63. Data: 2004-12-20 18:02:20
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

> [...]
    > Reszta jest niewiadomą.

    > A mniejsza prowizja i troszkę mniejsza funkcjonalność (kontrakty), to już OK

    zobaczymy jak to wypali ;P
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Wszystko co moge wam zaofiarowac, to krew, pot lzy i trud."

  • 64. Data: 2004-12-23 21:09:11
    Od: "BigDario" <b...@t...pl>

    > A mam taka mala watpliwosc, co rzoumiemy przed pojeciem cash back, bo sa
    > dwie wersje:
    to sie nie nazywa CASH BACK tylko CASH OUT, tak przynajmniej fukcjonuje to w
    australii i w usa