  • 11. Data: 2004-12-18 15:32:48
    Temat: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kula napisał(a):

    > I przelewy drożeja do 1PLN. Też mi fiu....

    To pewne? Bo jeśli tak to poczują mój gniew ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2004-12-18 15:48:32
    Od: "qv." <s...@w...pl>

    > I przelewy drożeja do 1PLN. Też mi fiu....

    Super :-) to jeszcze niech wprowadza oplaty za prowadzenie rachunku. W d*pe
    moga sobie wsadzic ta ich "filozofie".
    Z ciekawego i wyruzniajacego sie banku, maja szanse stac sie miernota. A
    szkoda.
    zeby nie bylo ze tylko nazekam :). wciaz najbardziej odpowiada mi mBank, ale
    konkurencja robi sie coraz bardziej konkurencyjna.

    pozdrawiam
    m.

  • 13. Data: 2004-12-18 15:57:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > To pewne? Bo jeśli tak to poczują mój gniew ;)

    Nie, to tylko jego "prognozy" nie poparte zadna informacja.
    To co ja pisze - to jest ifnormacja nawet nie wyciagnieta z banku ;) tylko
    wyczytana w Forbesie i Gazecie Bankowej :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2004-12-18 16:24:13
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    > Nie, to tylko jego "prognozy" nie poparte zadna informacja.
    > To co ja pisze - to jest ifnormacja nawet nie wyciagnieta z banku ;) tylko
    > wyczytana w Forbesie i Gazecie Bankowej :)

    Sory ja wiem to z banku.
    Robisz w marketigowej papce, więc wiesz ile są warte "informacje" z gazet
    nawet co w nazwie maja "bankowe"
    Powiedz jak bardzo Cię dziwi, że bank sie nie chwali zmianą na gorsze toip ?
    BW prowadzenie konta pozostaje jeszcze bezpł.

  • 15. Data: 2004-12-18 16:57:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kula <k...@K...pl> wrote:
    > Sory ja wiem to z banku.

    Wiesz? To zdradz termin wprowadzenia zmian i bedziemy wiedziec juz. A ja
    sie wtedy bede mogl zapytac u zrodel, czy sa planowane w tym terminie
    jakies zmiany.
    Ok?

> [...]
    > Powiedz jak bardzo Cię dziwi, że bank sie nie chwali zmianą na gorsze
    > toip ? BW prowadzenie konta pozostaje jeszcze bezpł.

    To mnie akurat zupelnie nie dziwi ;) Wszystko bedzie sprzedawane - jak
    kiedys w Inteligo na zasadzie zyskujecie, a malymi literkami dopisane, ale
    przy okazji wprowadzamy takie, a takie oplaty.
    Wolumen i liczba transkacji przeprowadzanaych w mBanku pokazuje, ze
    wprowadzenie oplaty za przelew 1 zl - przyniosloby znaczace wplywy.
    A biznes to biznes.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2004-12-18 17:14:55
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >No dobrze, to jak sie nazywa mechanizm, ktory opisalem w punkcie (2). IMHO
    >znacznie ciekawszy od wyciagania kasy z kasy w supermarkecie, gdzie i tak
    >obok jest bankomat...

    To jednak nie to samo dla posiadaczy kredytowek...

    Pzdr.
    Lack

  • 17. Data: 2004-12-18 17:18:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kula <k...@K...pl> wrote:
    > Sory ja wiem to z banku.

    No to Twoje slowo przeciwko mojemu.
    Ja mam sprzed sekundy informacje, ze to co tutaj podajesz to bzdury.
    Wiec? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 18. Data: 2004-12-18 17:30:56
    Od: Kamiil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-18 18:18 Michał 'Amra' Macierzyński said the following:
    [....]

    > Ja mam sprzed sekundy informacje, ze to co tutaj podajesz to bzdury.
    A co Ci mieli powiedzieć ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 19. Data: 2004-12-18 18:08:29
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 Dec 2004 12:15:37 +0100, w <cq13jm$mai$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Z zapowiadanych - cash back w hiper i supermarketach. Pobieranie (duzej)
    > gotowki w BRE i MultiBanku oraz odplatna usluga dostarczania do domu. Fiu
    > fiu :)

    A można zapłacić inną kartą, a pobierać z mBankowej? ;)

  • 20. Data: 2004-12-18 18:09:37
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 Dec 2004 18:14:55 +0100, w
    <c...@4...com>, Krzysiek Nowak <l...@o...pl>
    napisał(-a):

    > To jednak nie to samo dla posiadaczy kredytowek...

    Jak ktoś ma kredytówkę, to i tak ma plaskacza.
    Poza tym jeszcze nie wiemy jak będzie z KK...