  • 1. Data: 2002-05-21 15:25:47
    Temat: Dostepnosc kwoty po wplaceniu (EurokontoWWW)
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    Ciekawi mnie jedna rzecz, otoz ile czasu trzeba czekac po wplaceniu
    pieniazkow do banku (PekaoSA) aby moc dana kwota dysponowac(np przelewy?)
    Chodzi mi o EurokontoWWW, gdze pieniadze sa juz widoczne ale jescze
    na pare godzin zablokowane. Jak dlugo ta blokada trwa?
    Czy wczesniej ten okres nie trwal czasem krocej????

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-21 20:10:39
    Temat: Re: Dostepnosc kwoty po wplaceniu (EurokontoWWW)
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    zwykle nie sa dostepne do wieczora (z grubsza 19-21)

  • 3. Data: 2002-05-21 20:43:31
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@p...gazeta.pl.no.spam>, bromden wrote:
    > zwykle nie sa dostepne do wieczora (z grubsza 19-21)

    NO to to ja akurat wiem z doswiadczenia. Jednak jak to jest?
    - dostepnosc po ilosc tam godzinach po operacji
    - dostepnosc o jednej wyznaczonej godzinie wieczorem
    itd?

    Jak to jest teraz a jak bylo kiedys?

  • 4. Data: 2002-05-21 20:52:22
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > - dostepnosc o jednej wyznaczonej godzinie wieczorem

    wieczorem, nie wiem, o ktorej godzinie,
    ale mozesz to przetestowac i podzielic sie z grupa wynikami

    > Jak to jest teraz a jak bylo kiedys?

    zawsze tak bylo (tj. od wrzesnia 2001)