  • 1. Data: 2002-05-21 14:25:08
    Temat: BIG BANK
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam sprawę - kiedyś widziałem w jakiejś anglojęzycznej stacji news reklamę
    banku. Hasło brzmiało - big world need a big bank...

    Z czystej ciekawości - pamiętacie może o co chodziło?

    Odpowiedzi, że o BIG BANK będą dyskwalifikowane. ;)

    W nagrodę stawiam piwo. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-05-21 14:32:53
    Temat: Re: BIG BANK
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> pisze:

    > Mam sprawę - kiedyś widziałem w jakiejś anglojęzycznej stacji news
    > reklamę banku. Hasło brzmiało - big world need a big bank...

    Dokładnie to: "a big world needs a big bank"

    > Z czystej ciekawości - pamiętacie może o co chodziło?

    Barclays Bank

    np. tu:

    http://home.freeuk.net/wazzaw/writing/thoughts.html

    "Barclays says "A Big World Needs A Big Bank". Okay, granted we do live
    in a big world these days (although thankfully the old theory about
    everywhere being one flat place has long gone) but are they really that
    big a bank? They seem to think so. They spend a lot of money on hiring
    the famous actor Anthony Hopkins to publicise how big they are. Big
    deal. The reality for many Barclays customers, most of them who have
    banked with them all their lives, is that the bank only cares about it's
    "big" status and seems not very much to care less about the grass roots
    on which all businesses are founded. In April of this year, Barclays
    closed down, all at once, almost two hundred rural branches stating that
    they weren't economically sound enough to operate anymore. "

    albo tu:

    http://www.tobyslater.com/articles/thoughts/z051600.
    html

    > W nagrodę stawiam piwo. :)

    a big one? ;)

  • 3. Data: 2002-05-21 15:03:18
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie to: "a big world needs a big bank"

    Dokładnie. :)

    I zastanwaiałem się nad tym "s" po "need", ale jakoś tak mi dziwnie brzmiało
    needs. :)

    > Barclays Bank

    :)
    Dzięki. :)

    Właściwie do niczego mi nie było to potrzebne, ale z czystej ciekawości, bo
    mnie to gryzło. :)

    > a big one? ;)

    Big Tyskie ;))))

    Jak przyjedziedz do Rudy Śląskiej. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-05-21 15:11:06
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    > Dokładnie. :)
    >
    > I zastanwaiałem się nad tym "s" po "need", ale jakoś tak mi dziwnie
    > brzmiało needs. :)

    Dziwnie? W angielskim tak jest, że jak podmiot jest w 3. osobie liczby
    pojedynczej to w czasie terazniejszym jest taka końcówka. Ale to OT...

    > Dzięki. :)

    Miałem tam konto.

    > Właściwie do niczego mi nie było to potrzebne, ale z czystej
    > ciekawości, bo mnie to gryzło. :)

    Wiem jak to jest.

    > Big Tyskie ;))))

    A to dobre :)

    > Jak przyjedziedz do Rudy Śląskiej. :)

    No może - zgłoszę się w razie czego.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-05-21 15:29:24
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > Dziwnie? W angielskim tak jest, że jak podmiot jest w 3. osobie liczby
    > pojedynczej to w czasie terazniejszym jest taka końcówka. Ale to OT...

    No tak, ale jeszcze kumpel też mnie naprowadził, że ma być need. Nevermind,
    mea culpa.

    > No może - zgłoszę się w razie czego.

    OK. :)

    --