    From: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dostepnosc kwoty po wplaceniu (EurokontoWWW)
    Date: Tue, 21 May 2002 15:25:47 +0000 (UTC)

    Ciekawi mnie jedna rzecz, otoz ile czasu trzeba czekac po wplaceniu
    pieniazkow do banku (PekaoSA) aby moc dana kwota dysponowac(np przelewy?)
    Chodzi mi o EurokontoWWW, gdze pieniadze sa juz widoczne ale jescze
    na pare godzin zablokowane. Jak dlugo ta blokada trwa?
    Czy wczesniej ten okres nie trwal czasem krocej????